12 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben ook nog op zoek! Lastig.. Vorige keer heb ik het pas in de kraamweek gekocht, omdat ik dan wist wie de kraamzorg was en waar haar interesses lagen.

3 jaar geleden

Is dat gebruikelijk dat je de verloskundige en kraamzorg een cadeautje doet?? 馃檲

3 jaar geleden

Wij gaan een sleutel hanger geven van dollvanjoyce (= haar instagram naam)

3 jaar geleden

Is dat gebruikelijk dat je de verloskundige en kraamzorg een cadeautje doet ...
Zover ik weet niet, maar sommige vinden dat gewoon leuk om te doen. Ik heb het zelf niet gedaan

3 jaar geleden

Wij hadden de vorige keer een cadeaubon gegeven van een restaurant waar ze graag kwam met haar gezin. Vooraf iets bedenken voor iemand die je nog niet kent is moeilijk. Dan zou je al aan iets moeten denken wat kraamverzorgster gerelateerd is en binnen hun beroep eventueel gebruikt kan worden. Leuke sleutelhanger, pen, pennenhouder, mok met een leuke tekst, waterfles met een leuke tekst. Typ cadeau kraamverzorgster in Google en je hebt genoeg voorbeelden.

3 jaar geleden

Ik heb de vorige keer in de kraamweek een kado bon van kruidvat met iets erbij (geurstokjes of zoiets) geregeld als bedankje voor de kraamhulp. Had wel 1 hulp waar ik erg blij mee was. Misschien krijg ik nu vanwege de zomerperiode meer gezichten en sla ik het deze keer over. Ik wacht het af, is zo geregeld of besteld

3 jaar geleden

Bij mn eerste was ik niet supertevreden. M'n man heeft toen de laatste dag een klein bloemetje gehaald en wr gaven een bedankje mee dat we aan al ons kraambezoek gaven. Tweede heel tevreden. Toen heeft m'n man een rituals pakketje en bloemen gehaald. Ik laat het dus even afhangen van hoe tevreden we zijn. En m'n man gaat sowieso naar de supermarkt en dorp, dus kan altijd wat gehaald worden!

3 jaar geleden

Verloskundige heb ik trouwens nog niet eerder een cadeautje gegeven. Daar ga ik even over nadenken!

3 jaar geleden

Bedankt voor alle reacties meiden!

3 jaar geleden

Mijn eerste kraamverzorgster had ik een potje met snoepjes gegeven die ze bij ons steeds op at! Ze vond ze zo erg lekker鈽猴笍 Bij de 2e niks, was niet zo tevreden over de kraamzorg..

3 jaar geleden

Voor mijn verloskundige heb ik al een tijdje wat in huis wat ik zelf heb gemaakt. Met hun heb ik echt een band opgebouwd. Voor de Kraamzorg vind ik dit erg lastig om nu al te regelen, want heb geen idee wie dat gaat zijn precies. Best lastig om iets op voorhand te halen voor iemand die je niet kent en in de kraamweek verwacht ik niet heel mobiel te zijn om nog even wat te kunnen halen 馃く #error #help

3 jaar geleden

Denk dat ik voor iets te eten ga. Snoep, koek, taart oid. Icm een bloemetje. Denk namelijk dat ze van heel veel mensen iets krijgen, en dan echt al genoeg spullen als waterflessen en sleutelhangers hebben... dus, daarom lekkers!