5 Reacties

4 maanden geleden

Wat vinden jullie van een vakantie huisje? Wij zijn in juni naar centerparcs eifel in Duitsland geweest. Hier hebben ze meerdere dingen voor kinderen: kinderboerderij, zwemparadijs, Baluba(een binnen speelplaats met een groot zit stuk voor ouders En nog heel veel kleine activiteiten vanaf 1jaar

4 maanden geleden

En een huisje? Wij hebben hele goede ervaringen met Airbnb! Al 2 keer op vakantie geweest (Tenerife, Portugal) en dan verbleven we in een eigen huisje/appartement. Je hebt dan zoveel vrijheid!

4 maanden geleden

Wij zoeken ook voor een vakantie in september, waarschijnlijk ook naar de bergen. We neigen nu een beetje naar een landal park in oostenrijk, misschien is zoiets voor jullie? Nadeel is dus wel dat je een huisje hebt en zelf moet koken

4 maanden geleden

Thurnerhof in Oostenrijk, Saalbach. Heerlijke plek

4 maanden geleden

Ik zou als ik jou was of een huisje/ appartement of een hotelkamer met aparte slaapkamer… Wij hadden in Spanje een familie kamer met aparte slaapkamer met zeezicht met een mega groot terras en adembenemend uitzicht dus tijdens middag slaap konden we zonnebaden op onze eigen ligstoelen en wanneer m’n dochtertje om 19:30/20:00 sliep hadden wij de hele avond voor ons zelf op ons eigen terras.. Ik ben niet zo van slapen in de wagen namelijk ‘s avonds uitzondering daar maar dat gaat misschien goed voor hooguit ‘n uurtje en daarna wakker . Estimar Suitopia Calpe heet het