18 Reacties

2 jaar geleden

Mijn moeder had een soort adventkalender gemaakt

2 jaar geleden

Elke dag een kadootje open maken

2 jaar geleden

Hier ook een 10-dagen pakket inderdaad, erg leuk! Het leukste cadeau daaruit was een met de hand beschilderde gepersonaliseerde spaarvarken, gebaseerd op het geboortekaartje 🥰

2 jaar geleden

Wij kregen van mijn broertje en zijn vriendin een paar dagen voor de bevalling een echt goede polaroidcamera. Expres wat eerder, zodat we ook de allereerste momenten konden vastleggen. We hebben veel mooie cadeaus gekregen, maar die camera is nu al zo waardevol gebleken. Direct na de bevalling een paar foto's gemaakt, en nu van alle eerste bijzondere momenten (eerste flesje, eerste keer buiten, eerste keer bij opa en oma op de arm, et cetera) ook steeds een. Echt een onwijs leuk cadeau! Ook heel leuk: het kookboek 'Young gums', met recepten voor baby's vanaf dat ze vast voedsel mogen. Nu al zin om straks te gebruiken! Verder vind ik alles met zwart-witpatronen heel leuk om te krijgen, omdat we die eigenlijk vanaf de geboorte al dagelijks bekijken met ons zoontje en hij er totaal gefascineerd door is.

2 jaar geleden

Wij kregen van zowel mijn ouders als mijn schoonouders een 10 dagen pakket. Super leuk. Leukste cadeautjes waren wel een ontspannings behandeling voor mij en een diner voor mijn vriend en mij met mijn schoonouders als gratis oppas 🥰

VRIEND

2 jaar geleden

Mijn nichtje en tevens een van mijn beste vriendinnen heeft een heel lief boekje gemaakt met alle “avonturen” die ze al heeft meegemaakt met onze dochter toen ze in de buik zat al. Allemaal foto’s en uitjes die wij samen gedaan hebben, maar ook het vertellen aan de familie en babyshower zitten daarbij. Met verhaaltjes hoeveel ze om mij en haar vader geeft. Dat vond ik wel echt heel erg lief en bijzonder ❤️ Voorderest erg blij me het campingbedje, Co sleeper en de hauck stoel/wippertje. En ik vraag veel voorleesboekjes die ik ook veel krijg en dan wel met wat in de kaft geschreven voor later ❤️ Ook erg waardevol 🤗

2 jaar geleden

Kinder zilver bestek met mijn zoons naam erop. Super leuk en persoonlijk

2 jaar geleden

Reactie op MomAy

Mijn nichtje en tevens een van mijn beste vriendinnen heeft een heel lief b ...
Omg zo lief!! (Kraam)tranen in m’n ogen 🥹

2 jaar geleden

Wij reizen veel. Ik kreeg een gepersonaliseerd eerste koffertje🥰

2 jaar geleden

Newborn shoot voor als de baby 2 weken is 😄

2 jaar geleden

Mijn moeder had een kraammand gemaakt ik kon 10 dagen lang elke dag een cadeautje pakken😊 met de volgende tekst op het kaartje " pak je momentjes, verwen jezelf. Als je goed voor jezelf zorgt kan je ook goed voor jullie kleine jongen zorgen" er zaten allemaal verzorgingsproducten in de mand . Maskertjes, dagcrème, oogroller, massageroller en nog veel meer. Zo lief❤️

2 jaar geleden

Reactie op Laura Van Ee

Mijn moeder had een kraammand gemaakt ik kon 10 dagen lang elke dag een cad ...
Heel leuk, ik ga dit onthouden voor m'n schoonzus als ze in januari gaat bevallen.

2 jaar geleden

Mijn eigen paard voor mijn huis in de kraamweek even knuffel gegeven toen is hij weer naar stal gebracht🥰

2 jaar geleden

Een kinderstoeltje van het geboortekaartje🥹

2 jaar geleden

Heeft iemand nog een leuk idee voor een kraamcadeau aan iemand die heel minimalistisch leven aangezien ze in ee camper gaan rondtouren? Zat aan kinderbestek te denken maar dat redden we qua verzenden niet meer

2 jaar geleden

Reactie op Sassiefras

Heeft iemand nog een leuk idee voor een kraamcadeau aan iemand die heel min ...
Laat maar.. kinderbestek geworden ❤️

2 jaar geleden

Duurdere cadeaus: - Baobab kaarsen voor op de kinderkamer - Artipoppe draagzak - Autostoeltje - Gepersonaliseerd juwelendoosje met geluid - Loopwagen - Opbergmand met haar naam vol met douchespulletjes - Tien dagen pakket - Gouden armband met naam - Cadeaubon babyspa Goedkopere cadeaus: - Pyjama - Gepersonaliseerd speenkoord - Haarborstel met naam - Zoutlampje - Barnsteen armbandje - Gouden driehoek edelstenen - Bamboe rompers - Luiertaart - Rugtas met naam - Sophie de giraf - Boekjes - XXL hydrofiele doeken

2 jaar geleden

Eten koken