12 Reacties

2 jaar geleden

Zooooo herkenbaar ik ben bijna 2 weken gelden bevallen en wil zo graag weer haha 馃ゲ maar moet zeker nog 4 weken wachten en heb ook een knip gehad dus durf echt nog niet 馃槄

2 jaar geleden

Reactie op Anonieme1234525172

Zooooo herkenbaar ik ben bijna 2 weken gelden bevallen en wil zo graag weer ...
Jaaa ik ken het! Heb ook een knip gehad en vind het nog steeds spannend... De bevalling was bij mij 6 weken geleden..

2 jaar geleden

3 weken geleden bevallen. 1 hechting gehad en heb al bijna geen bloeding meer. Als ik naar me vent kijk wil ik al馃槶馃槶

2 jaar geleden

Voor de zwangerschap al hoog, tijdens de zwangerschap geheel niet aanwezig en nu ben ik ook niet meer te houden.. de kleine is nu een maand en ik bloed al een week niet meer, alleen een klein scheurtje gehad niet gehecht. We konden ons toch niet inhouden dus zijn maar gewoon aan de slag gegaan 馃き wel heel spannend! Maar heel fijn dat het gewoon weer kan, dat haalt ook de ergste druk eraf! Het idee dat het niet kon maakte dat mn libido alleen maar hoger was haha

2 jaar geleden

Ik ben 2 weken geleden bevallen en kan me hier niks bij voorstellen haha 馃槄 Kan aan bv liggen, maar ik wil momenteel echt niemand aan mn lijf en denk ook niet dat dit snel gaat veranderen. Non-stop een baby & peuter dichtbij is al meer genoeg 馃槵

2 jaar geleden

Ik ben ook aan het aftellen tot het weer kan! 馃槀 nog anderhalve week, dan is de bevalling 6 weken geleden. Al vind ik het ook ergens wel spannend hoe het zal zijn. Het lijkt nu nog wel wat ongevoeliger/minder intens dan voor de bevalling, dus hoop dat het tijdens de daad zelf meevalt 馃ス

2 jaar geleden

Tijdens mijn zwangerschap helemaal geen behoefte aan, na mijn zwangerschap echt wel maar ik moet echt nog langer wachten met een keizersnede

2 jaar geleden

Ik heb ook wel weer zin. Alleen het is nog niet helemaal hoe het was. Maar ben blij wanneer het weer kan!

2 jaar geleden

Ja ik heb zo afgeteld! Na 3 weken begon ik echt weer veel zin te krijgen, maar ik had nog 1 hechting die nog moest oplossen. Met 4 weken was die eruit, en daarna was het even zoeken naar het juiste moment want we wilden het niet met haast doen. Afgelopen weekend eindelijk gelukt na 5,5 week. Daarvoor ook wel het e.e.a. gedaan hoor, denk al vlak na de kraamweek, maar afgelopen weekend pas het echte werk :P

2 jaar geleden

Reactie op Mommymom

Ik ben 2 weken geleden bevallen en kan me hier niks bij voorstellen haha 馃槄 ...
Precies dit. Heb al de hele dag iemand op of aan me, als dit even niet zo is: laat me met ruuuuuust

2 jaar geleden

Nou, in eerste trimester was het echt niet normaal hoog, daarna normaal, laatste paar weken iets minder vanwege allerlei klachten lichamelijk, maar sinds de bevalling/keizersnede had ik ook meteen zin al , alleen wij hebben toch 5 weken gewacht ookal was het vloeien zo minimaal.

2 jaar geleden

Libido? Deze was al foetsie tijdens m鈥檔 zwangerschap. Maar nu nog steeds 馃き enige wat ik wil is slaap. Het zal vast wel terug komen als we een nacht fatsoenlijk door kunnen slapen maar we snakken beiden op dit moment meer naar een goede nachtrust. 鈽猴笍