3 Reacties
4 maanden geleden
Mijn dochter had dit ook een lange tijd, zeker toen ik zwanger was van de 2e. Dit voelde op dat moment heel rot maar gelukkog was het een fase.
Ik zou het proberen los te laten. Kinderen merken het als je “overdreven” aan ze gaat trekken en dir vinden ze vaak niet fijn.
Ik merk het ook in mijn omgeving dat me kids de mensen die hun vrij laten de voorkeur hebben
Ik meek het ook bij
VRIEND
4 maanden geleden
Onze dochter heeft dit ook met vlagen. Ze wilt mij bijvoorbeeld geen kusjes geven over het algemeen. Als ik er om vraag zegt ze ook echt nee en schud met haar hoofd. Als ik zeg geef je papa een kusje gaat ze heel gauw zijn kant op en krijgt hij er wel 10 🙈
Het is wel jammer af en toe, zeker aangezien ze mij ook veel vaker uitdaagt, niet luistert en mij in mijn gezicht slaat.
Maar ze ziet mij ook 7 dagen per week en dagelijks heel veel en haar vader ziet ze 4 dagen al bijna niet.
https://www.instagram.com/p/C-kC_MesWYG/?igsh=MXZsMnE3bXozYnd1Ng==
Las laatst dit (sowieso een fijne pagina). En ik denk dat dit zeker klopt. Ook wat betreft het uitdagen etc. ze heeft gewoon een hele goede hechting en weet daarom dat ze bij mij haar zelf goed kan zijn en dus ook haar grenzen kan aangeven.
4 maanden geleden
Hier zijn de kinderen ook aanhankelijker naar mijn man. Zelfs de oudste heeft dat nog steeds. Het is altijd Heit Heit Heit.
Mijn man doet ook veel in de verzorging. Maar ik denk ik net wat meer. Ik ben denk ik vanzelfsprekend voor ze. Heit is voor de leuke stoere dingen met ze.
Maar als er echt wat aan de hand is dan willen ze altijd hun Mem.