20 Reacties

2 jaar geleden

Oh zo pijnlijk ja! Alsof er een bliksemschicht op je venusheuvel inslaat

2 jaar geleden

nu 38 wk en heb dit af en toe sinds gister. ik probeer het te verlichten door op mn knieën en ellebogen te zitten en dan draaibewegingen met mn bekken te maken. dit was een tip die ik van mn vk kreeg voor als de druk van het hoofdje vervelend is.

2 jaar geleden

Dit heb ik inderdaad ook. Ik ben nu 38+4. Ook wanneer ik even sta dan lijkt het of ze nog verder naar beneden zakt.

2 jaar geleden

Het enige dat helpt bij mij is naar de wc gaan zodat mijn blaas leeg is. Het maakt de pijn iets minder intens, maar het is niet alsof het daarna helemaal weg is als ze doorgaat met bewegen. 😅 Ik word er gek van.

2 jaar geleden

Reactie op JaneB

Oh zo pijnlijk ja! Alsof er een bliksemschicht op je venusheuvel inslaat
Precies dat!!!

2 jaar geleden

Reactie op Josie88

nu 38 wk en heb dit af en toe sinds gister. ik probeer het te verlichten do ...
Ik ga dit proberen dankjewel 🌻

2 jaar geleden

Hier precies hetzelfde, ben nu 37+2, baby ligt al helemaal vast met zijn hoofdje in mijn bekken.. Ik krijg zoveel druk van onderen dat het bijna voelt alsof hij er elk moment uit kan vallen.... en lopen met zoveel druk van onderen is ook niet zo fijn meer 🥹 (krijg er harde buiken van) de fitness bal werkt goed voor mij om het soepel te houden maar meer kun je niet doen volgens mij...goed uitplassen zodat er niet nog meer druk ontstaat

2 jaar geleden

Reactie op Sylrvs

Hier precies hetzelfde, ben nu 37+2, baby ligt al helemaal vast met zijn ho ...
Precies dit dusse maaar oh boy , als ik 's ochtends opsta en de blaas zit vol🤣🤌 ik kan dan nauwelijks staaan

2 jaar geleden

Zelfde hier! Vooral als ik opsta en al die druk er op komt te staan, heel naar

2 jaar geleden

Deze houding helpt mij heel erg. De baby gaat dan uit je bekken (beetje) dus haalt de druk weg. Vind zelf met gestrekte armen te veel rek / druk daar op dus armen liggen dan bij mij gewoon over elkaar voor mijn hoofd. Misschien helpt het je op momenten dat je te veel druk hebt / ervaart

2 jaar geleden

Nee joh, eindelijk een naam voor wat ik al weken voel! Nu met 40 weken is het bijna niet te houden soms maar helaas dus geen teken van active labour lees ik overal.. ik vind dit het meest heftige kwaaltje eerlijk gezegd!

2 jaar geleden

Reactie op EstherBosch

Deze houding helpt mij heel erg. De baby gaat dan uit je bekken (beetje) d ...
Dit helpt dus echt bij mij Alleen kan ik t niet te lang want dan word ik dizzy maar soms helpt t iets

2 jaar geleden

Ben zo blij dat ik niet de enige ben. Denk echt steeds van het gaat gaan beginnen nu maar nee hoor, mevrouwtje zit hier nog goed precies 🤭

2 jaar geleden

Reactie op Lucky one🐞

Ben zo blij dat ik niet de enige ben. Denk echt steeds van het gaat gaan be ...
Haha ja hier ook 😆🫣 ben zo nieuwsgierig naar haar

2 jaar geleden

Haha ja hier ook 😆🫣 ben zo nieuwsgierig naar haar
Hoe gaat het bij jou nu? Ik heb nu ook aanhoudende steken onderaan en voel ook enorme druk.. 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Lucky one🐞

Hoe gaat het bij jou nu? Ik heb nu ook aanhoudende steken onderaan en voel ...
Ik heb het nog steeeds en zoveel druk beneden had het ook met de gynaecoloog er vandaag over maar dat is dus omdat ze heel laag al ligt

2 jaar geleden

Ik heb het nog steeeds en zoveel druk beneden had het ook met de gynaecoloo ...
Idem hier. Gynaecoloog zegt dat het normaal is voor deze termijn. Spannendddd 🥰🍀

2 jaar geleden

Ik heb dat afgelopen week ook heel erg gehad. Ineens was het weg maar sindsdien is ze ook een stuk rustiger

2 jaar geleden

Mijn verloskundige zei vandaag tegen mij dat dit ook een teken kan zijn van verweking van je baarmoedermond! Ik heb het zelf nu sinds vorige week en voel het deze week toch wat meer rommelen allemaal. Ben benieuwd wanneer het allemaal gaat gebeuren!

2 jaar geleden

Reactie op AmmyO

Ik heb dat afgelopen week ook heel erg gehad. Ineens was het weg maar sinds ...
Ik ben erachter dat de kleine is gaan vast liggen in me bekken. Maandag was ze nog bewegelijk vandaag lag ze vast