13 Reacties
6 maanden geleden
Ik wilde de eerste loopfiets zetten op het wensenlijstje van onze kleine vent, alleen heb ik het idee dat hij het binnen no time niet meer kan gebruiken. Is zelf een dikkie dik en ook iets groter voor zijn leeftijd namelijk 🤭 dus hier ook twijfel twijfel! De step hebben wij destijds aangeschaft voor onze dochter. Heeft er echt heel lang mee gedaan, bijna 4 jaar mee gereden! Dus die hebben we sws op het lijstje gezet. Wel in het blauw, want zuslief heeft de roze :)))
6 maanden geleden
Reactie op Dlkz
Ik wilde de eerste loopfiets zetten op het wensenlijstje van onze kleine ve ...
Ja de 'gewone' loopfietsen zijn vanaf 2 jaar, mss moet ik gewoon een goedkopere nemen die hij nu al kan gebruiken en is het ook niet super erg als hij er dan sneller geen gebruik meer van maakt. Maar leek me handiger iets te hebben dat enkele jaren mee kon.
De step is dan mss nog goeie optie, maar dan moet je toch ook andere loopfiets kopen denk ik vanaf 2j ofzo. En vind die step fietsen niet zo mooi eerlijk gezegd...
6 maanden geleden
Wij geven de scoot & ride voor zijn eerste verjaardag! Makkelijk te verstellen in hoogte en vind zelf het design ook mooi. En hij kan nog een aantal jaar mee aangezien het later als step gebruikt kan worden. Hij heeft er nu al even ‘op’ gezeten, maar begrijpt het nog niet zo goed en gebruikt het meer als loopwagen, maar dat zal nog wel komen. Wel prijzig idd, maar ik hoop dat ie even mee kan.
6 maanden geleden
Reactie op Nvv10
Ik zou voor eentje gaan die om te bouwen is naar zowel een twee- als driewi ...
Trybike, dit dan?
https://www.ilovespeelgoed.nl/product/trybike-steel-2-in-1-loopfiets-vintage-groen-mat-bruin.html?channable=035313696400373539323376&shopping=true&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwp4m0BhBAEiwAsdc4aEZ2G446LTwP3sHVabjL_5bYjaFwnHTN_m0bW5EEH5RGCvdcnexLTRoCFMgQAvD_BwE
Die kende ik nog niet. Ziet er wel stuk breder uit, maar is mss niet zo. En heel stuk duurder wel dan degene die ik al had gevonden. Maar ziet er ook handig uit..
6 maanden geleden
Reactie op Ada3
Trybike, dit dan?
https://www.ilovespeelgoed.nl/product/trybike-steel-2-in ...
Hij is wel breed inderdaad, maar wel enorm stabiel. Wij hebben marktplaats een tijdje in de gaten gehouden en eentje in heel goede staat kunnen scoren. Nieuw vonden wij het ook aan de hoge kant €€€€
6 maanden geleden
Hier hebben we deze (alleen dan rood met wit). Die kregen we ineens cadeau zonder dat we er vanaf wisten.
https://www.bol.com/nl/p/qplay-cutey-loopfiets-zwart/9300000178944163?referrer=socialshare_pdp_androidapp
Voor het eerste begin prima wat mij betreft. Vragen/geven we voor zijn tweede verjaardag wel wat anders waar hij langer mee kan doen . 😊
6 maanden geleden
Ik heb deze van de prenetal gekocht voor zijn eerste verjaardag. Kan van driewieler loop fiets naar twee wieler en ook nog naar echte fietsjes.
https://www.prenatal.nl/speelgoed-en-cadeau/loopfietsen-en-loopwagens/topmark-kaya-4-in-1-driewieler-loopfiets-1487660055.html?dwvar_1487660055_kleurnaam_60=Pink#q=Kaya&start=1
6 maanden geleden
Wij hebben een trybike voor de oudste. Kreeg ze met haar 1e verjaardag, maar ze paste er pas op toen ze bijna 2 was 😅. Nu is ze wel kort, dus bij wat langere kindjes zal het eerder kunnen, maar er zijn er denk ik maar weinig die al snel na de eerste verjaardag echt goed op dat fietsje passen. Nu racet ze er overigens nog steeds op rond (op 2 wielen inmiddels uiteraard), het is wel een top ding!
Ter compensatie in de tussentijd hebben we op marktplaats een mini-bike met 2 wielen voor en 1 achter gekocht. Die was wel al snel te gebruiken voor de kleine dame. Zal hem eens van zolder halen voor haar broertje!
6 maanden geleden
Reactie op GreenBean
Wij hebben een trybike voor de oudste. Kreeg ze met haar 1e verjaardag, maa ...
Dit was ook onze ervaring. Onze oudste dochter kon pas rond haar tweede verjaardag op de trybike. Ik zie dit vaak om m’n heen, ook bij vrienden.. dat ze hem geven met eerste verjaardag en dat hij daarna nog maanden staat weg te stoffen haha! Ze heeft er daarna wel heel lang plezier van gehad. Ze is nu 4jaar en gebruikt hem nog wel is. Maar ik vind het wel leuk om ons zoontje nu een fiets voor zijn eerste verjaardag te geven waar hij gewoon lekker direct zelfstandig op kan fietsen. Wij hebben de pukylino gekocht om te geven.
6 maanden geleden
Trybike! Echt een top fiets die je lang kan gebruiken omdat het een 3 wieler js maar je die kan ombouwen naar loopfiets Alleen is ie wel voor iets ouder dan 1 jaar. Ze kon er nog niet goed bij komen. Ze kreeg ook een i’m toy loopfiets. Deze is echt een stuk kleiner! Heeel degelijk. Gaat echt niet zomaar kapot. Ook een leuk design. Wij hebben het schaapje.