Overigens denk ik dat er meer mamas reageren op jouw topic van kindjes die al w茅l loslopen. De reactie zullen waarschijnlijk niet zoveel zeggen over wat gemiddeld is 馃槈
Nee, ons zoontje trekt zich op en staat met steun en loopt wat langs de tafel of bank. Verder weinig interesse om te lopen, want kruipen gaat veeel sneller ;-)
Ja mijn kindje sinds 11 maanden. Wil ook overal rennen, dus dat is vaak een uitdaging.
Mijn andere Kids liepen rond 15 maanden los, dus ik had het nog niet verwacht!
Onze dochter is bijna 13 maanden en loopt langs de meubels.
Hier zijn ze allemaal verschillend met los lopen. De oudste liep los met 13 maanden, de tweede met 16 maanden los en de derde liep met 12 maanden los.
Onze tweede was vrij laat vonden we zelf. Maar toen ze los liep sprong ze ook meteen overal al vanaf. En fietsen zonder zijwielen deed ze ook pas een week na haar zesde verjaardag. Ze stapte op en fietste weg.
Onze zoon van 13 maanden loopt sinds deze week los! Elke dag een paar stapjes erbij, vandaag voor het eerst van het begin naar het einde van de woonkamer. Hij doet het nu echt de hele dag door, liefst overal. Hiervoor ruim vier maanden langs de meubels gelopen en drie weken geleden ineens zelf, zonder optrekken, voor het eerst opgestaan vanuit zitten.
Nee nog niet, mijn dochter van bijna 12 maanden heeft vorige week haar eerst stapje gezet. Kan al wel lopen aan 1 hand maar is nog een beetje voorzichtig
Sinds gister ook ineens los lopen. 14 maanden hier. Ben ook echt zo trots馃槀. Oudste zoontje liep pas met 23 maanden dus wel een heel verschil om zo鈥檔 klein jongetje te zien lopen馃ス