37 Reacties

5 maanden geleden

Overigens denk ik dat er meer mamas reageren op jouw topic van kindjes die al w茅l loslopen. De reactie zullen waarschijnlijk niet zoveel zeggen over wat gemiddeld is 馃槈

4 maanden geleden

ons zoontje (13maanden) loopt aan 1 vinger van ons 馃ぃ en ook achter zijn loopwagen. haha hier is het klimmen ook zonder angst

4 maanden geleden

Nee, ons zoontje trekt zich op en staat met steun en loopt wat langs de tafel of bank. Verder weinig interesse om te lopen, want kruipen gaat veeel sneller ;-)

4 maanden geleden

Reactie op Stip2023

Nee, ons zoontje trekt zich op en staat met steun en loopt wat langs de taf ...
Hier het zelfde soms 2 stapjes van de bank naar de tafel maar verder denk hij idd met kruipen ben ik snellen馃槀

4 maanden geleden

Yeah met 11 maand liep ze hier los. Ze is van 31 juli. En nu stapt ze overal heen.. Geen drempel is meer veilig. Overal word overheen gegaan

4 maanden geleden

Ja mijn kindje sinds 11 maanden. Wil ook overal rennen, dus dat is vaak een uitdaging. Mijn andere Kids liepen rond 15 maanden los, dus ik had het nog niet verwacht!

4 maanden geleden

Nee alleen langs de meubels. 13 maanden

4 maanden geleden

Mijn zoontje van 1 jaar en 3 weken loopt alleen langs de bank en tafel ook aan de hand. Maar los staan en lopen lukt nog niet. Klimmen doet hij wel.

4 maanden geleden

Onze dochter is bijna 13 maanden en loopt langs de meubels. Hier zijn ze allemaal verschillend met los lopen. De oudste liep los met 13 maanden, de tweede met 16 maanden los en de derde liep met 12 maanden los. Onze tweede was vrij laat vonden we zelf. Maar toen ze los liep sprong ze ook meteen overal al vanaf. En fietsen zonder zijwielen deed ze ook pas een week na haar zesde verjaardag. Ze stapte op en fietste weg.

4 maanden geleden

Onze zoon van 13 maanden loopt sinds deze week los! Elke dag een paar stapjes erbij, vandaag voor het eerst van het begin naar het einde van de woonkamer. Hij doet het nu echt de hele dag door, liefst overal. Hiervoor ruim vier maanden langs de meubels gelopen en drie weken geleden ineens zelf, zonder optrekken, voor het eerst opgestaan vanuit zitten.

4 maanden geleden

Ja sinds 1 jaar en 1 week liep ze!馃槏

4 maanden geleden

Ja! Onze zoon op zijn 1e verjaardag en sindsdien kruipt hij niet meer 馃槀

4 maanden geleden

Hier nog niet ! (13,5 maand). Wel al maanden achter de loopwagen en sinds een paar weken kan ze los gaan staan zelf.

4 maanden geleden

Nee nog niet, mijn dochter van bijna 12 maanden heeft vorige week haar eerst stapje gezet. Kan al wel lopen aan 1 hand maar is nog een beetje voorzichtig

4 maanden geleden

Reactie op Sineadx

Nee nog niet, mijn dochter van bijna 12 maanden heeft vorige week haar eers ...
Bijna 13 maanden*

4 maanden geleden

Sinds gister ook ineens los lopen. 14 maanden hier. Ben ook echt zo trots馃槀. Oudste zoontje liep pas met 23 maanden dus wel een heel verschil om zo鈥檔 klein jongetje te zien lopen馃ス

4 maanden geleden

Ja, met 1 jaar liep ze. Maar nu met 13 maanden pas echt goed. Heeft ongeveer 4 weken geduurd tot ze zonder al te veel vallen liep haha.