11 Reacties
3 jaar geleden
Helaas werkt dit bij mij niet. Zelf ook enorm last van onrustige benen, nog geen oplossing gevonden. Mocht iemand tips hebben, heel heel heel heel graag!
3 jaar geleden
Ik heb iets heel geks daarvoor .. ik had er namelijk ook erg last van en in de apotheek zei een oude dame ; ‘ leg een ouderwets stuk zeep onder de topper van je bed’.
Ik heb er geen last meer van .. haha ik weet ook niet hoe het kan maarja het werkt en kost bijna niks
3 jaar geleden
Op de bank zit ik vaak met mijn benen omhoog. En slaap met een kussen onder mijn matras zodat mijn voeten iets hoger liggen. Ik zorg voor een koude slaapkamer zodat, als ik warme voeten krijg, ik deze even onder de dekens vandaan kan doen. Ik slik magnesium voor het slapen gaan. En mijn man masseert mijn voeten/kuiten vaak. Ik heb hier altijd al last van, ook al voor mijn zwangerschap.
3 jaar geleden
Reactie op JaneB
Ik gebruik geen olie maar slik wel extra magnesium naast multi zwanger tege ...

Slik je deze dan ook 2x per dag ? Ik heb het zelfde potje nu staan maar neem er in de ochtend eentje samen met de multi vitamine .. alsnog last ervan in de nacht
3 jaar geleden
Magnesium spray van de etos! Werkt super snel bij mij. Gewoon op je benen sprayen en even insmeren en daarna is het over bij mij