16 Reacties
3 jaar geleden
Ah die zag ik ook voorbij komen dus ik lees even mee! Voor in het begin vond ik een doek erg fijn, maar inderdaad lastig goed te knopen!
3 jaar geleden
je kunt evt ook een rekbare doek gebruiken. die knoop je voor en dan kun je jou kindje erin doen en er weer uithalen.
3 jaar geleden
Reactie op Wen-25
Misschien ter overweging: je hebt voor de eerste weken ook draagshirts
Volgens mij zitten ze daar niet ergonomisch in.
3 jaar geleden
ik vind de draagdoek veel fijner zitten dan een draagzak. ik heb een elastische doek en bij mij heeft iemand van het consultatiebureau het knopen voorgedaan, maar een draag consulent kan dat ook. voordeel van elastische doek vind ik dat je eerst knoopt en als alles goed zit je dan pas je kindje er in doet. zo heb je 2 handen vrij om te knopen en daarna kan je met 2 handen je kindje er in zetten.
o en ee staan ook heel veel filmpjes op YouTube over hoe goed te knopen
2 jaar geleden
Je kunt ook een ringsling overwegen. Daar hoef je ook niet te knopen en heb je de baby er zo in. Voordeel is dat je hem wel goed strak kunt trekken waardoor je kleintje er wat ergonomischer inzit. En je kunt het langer gebruiken.
Ik heb het bij mijn eerste zoon anderhalf jaar gebruikt voor kleine stukjes in het winkelcentrum bijvoorbeeld.
2 jaar geleden
Ik volg even! Heb hem via vinted. Besteld, iemand die hem in gebruik heeft en een foto kan delen?
2 jaar geleden
Reactie op Lot321
Hierbij :) ik vind het echt een fijne draagdoek. Vooral binnen. Kan ook lek ...

Ohhh wat top! Heerlijk! Zou je hem stevig genoeg vinden om ook buiten mee te wandelen of ben je bang dat de baby er dan uit hobbelt omdat het te los zit? Ik hoop hem juist te kunnen gebruiken terwijl ik beweeg, voor het zitten heb ik een draagshirt, soort womboo
2 jaar geleden
Reactie op Baby van K en C
Ohhh wat top! Heerlijk! Zou je hem stevig genoeg vinden om ook buiten mee t ...
Nee ze zit wel stevig, maar ik hou toch mij hand vaak om haar heen. Moet zelf nog wennen aan zo dragen. Zou zelf voor buiten misschien wel eerder de draagzak pakken. Maar heb allebei ook in huis dus dan is het makkelijk, maar ze zit prima voor buiten in deze doek.