16 Reacties

2 jaar geleden

Ja hier gisteren mee begonnen. Ideaal om alle hapjes in de vriezer te hebben en alleen maar even op het schema te hoeven kijken wat je eruit hoeft te halen.

2 jaar geleden

Hier wordt het gewoon met de pot mee vanaf het moment dat ze kan zitten, met 6 a 7 maanden. Alleen zoutloos en de eerste weken nog geen vlees/vis, maar zodra groente en aardappel goed gaat komt dat er ook bij.

2 jaar geleden

Wij gaan voor mama roos😊 eerste hapjes liggen al in de vriezer

2 jaar geleden

Ik vind het ideaal, je kookt 1 keer en hebt dan alles voor 2 maanden in de vriezer liggen en kan zo van het schema lezen wat en hoeveel ze moet eten. Als ik merk dat ze meer trek gaat krijgen op een gegeven moment doe ik gewoon iets meer, maar ik hoop dat ze zo wel alles gaat eten

2 jaar geleden

Leuk! Hebben jullie alleen de eerste cursus aangeschaft of meteen alles? Tot 4 jaar?

2 jaar geleden

Reactie op floan

Leuk! Hebben jullie alleen de eerste cursus aangeschaft of meteen alles? To ...
Fase 1 en 2 hebben wij via-via kunnen krijgen. Geloof dat dat tot 10 maanden is

2 jaar geleden

Wij gaan Solid Starts volgen. Vond persoonlijk Mama Roos een beetje veel van hetzelfde. Miste de variatie.

2 jaar geleden

Voor de geen die mama roos doen. Beetje domme vraag maar vanaf dag 37 staat uw kind mag nu 2 hapjes. Bedoelen ze dan 2 x? Of letterlijk 2 hapjes??

2 jaar geleden

Reactie op floan

Voor de geen die mama roos doen. Beetje domme vraag maar vanaf dag 37 staat ...
Twee keer per dan een hapje

2 jaar geleden

Reactie op Miran-

Twee keer per dan een hapje
🙏🏻 dankjewel.

2 jaar geleden

Via CZ bepaalde verzekeringen kun je Mamarooskookt vergoed krijgen https://www.cz.nl/vergoedingen/online-gezondheidsprogramma

5 maanden geleden

Let op: Mamaroos heeft geen eens een achtergrond in de voedingswetenschap, maar wel in de psychologie van marketing van voeding…. Zou me niet inlaten met dit soort types die zichzelf dan opeens voedingsexpert noemen. Weet dat alles wat je zelf maakt minder goed is dan de potjes van Olvarit, want die zijn vrijwel pesticide vrij vanwege de super strenge eisen aan babyvoeding, maar kook op zijn minst bio voor wat in je kindje gaat vanwege de pesticiden. Op Instagram heeft mama Roos 43.000 volgers… geloof je het zelf dat dit echte volgers zijn.. of een marketing truc die je leest op pagina 1 in iedere online marketing cursus… die zij toevallig wel heeft gedaan.. Zonde van het geld dus

5 maanden geleden

Reactie op Kelly2000

Let op: Mamaroos heeft geen eens een achtergrond in de voedingswetenschap, ...
Denk dat niemand van de geboorte club juli 2023 nog aan MamaRoos doet? Kindjes zijn al twee of bijna twee. 🤗

5 maanden geleden

Reactie op Kmchild

Denk dat niemand van de geboorte club juli 2023 nog aan MamaRoos doet? Kind ...
Haha, Snap ik, maar ik kom met mijn kleintje van 5 maanden ook op dit bericht terecht voor meer informatie- dus leek me goed om deze waarschuwing toch er nog even bij te zetten. Of voor een volgend kindje eventueel relevant.

5 maanden geleden

Reactie op Kelly2000

Haha, Snap ik, maar ik kom met mijn kleintje van 5 maanden ook op dit beric ...
Oh zo🤣 ja staat in onze geboorteclub dus geen idee hoe dat werk of je dat buiten af dan ook kan lezen😆.

5 maanden geleden

Reactie op Kmchild

Oh zo🤣 ja staat in onze geboorteclub dus geen idee hoe dat werk of je dat ...
Ja, dus haha - je kan kiezen - zoek op hele forum of alleen in jouw groep