35 Reacties

één jaar geleden

Benthuizen🙋🏽‍♀️ Ik ervaar precies het zelfde. Net er achter gekomen dat ik zwanger ben van mijn eerste kindje en ook zo onwetend. Veel plezier met het vertellen van dit leuke nieuws!😊

één jaar geleden

Leuk!! Ik woon in Leiden en zwanger van mijn eerste kindje (verwachting 26 Juli 2023) 🥰

één jaar geleden

Reactie op Chan_91

Ik woon ik Leiden! En ben ook zwanger van mijn eerste kindje. Veel plezier ...
🎉 Gefeliciteerd

één jaar geleden

Reactie op Jaimy-

🎉 Gefeliciteerd
Jij ook gefeliciteerd🎉💙💗

één jaar geleden

Vandaag de eerste echo gehad op 7w2d. Dit door de miskraam van begin dit jaar. Alles gaat tot nu toe goed en we zijn blij dat we het hartje zagen kloppen😍😇

één jaar geleden

Ik woon in Waddinxveen en ben 2x per week in Zoetermeer. Ben in verwachting van mijn 2e kindje, onze dochter s nu 14 mnd

één jaar geleden

Ik woon in Waddinxveen en dit wordt ook ons eerste kindje na eerdere miskraam ✨🥰

één jaar geleden

Joehoe! Gefeliciteerd! Hier een mama vanuit Leiderdorp. 1e 💫 kindje, 2e kindje is Vince bijna 4 jaar, 3e kindje is Sepp 6 maanden en als verrassing nu zwanger van ons 4e kindje 🥰

één jaar geleden

Reactie op Queenliz

Jaa leuk!! Ik woon in omgeving Dordrecht. Op 28 jarige leeftijd wordt ik on ...
Hey ik ook!

één jaar geleden

Reactie op beeetje

Leuk! Ik woon in Dordrecht en ben nu 6,2 weken zwanger
Ik ook omgeving zag net nog iemand miss elkaar volgen of iets😁

één jaar geleden

Reactie op Chan_91

Ik woon ik Leiden! En ben ook zwanger van mijn eerste kindje. Veel plezier ...
He ik ook in Leiden! Zwanger van onze tweede. We hebben al een zoontje van bijna 2. Een fijne zwamgerschap!

één jaar geleden

Reactie op Doriennn

He ik ook in Leiden! Zwanger van onze tweede. We hebben al een zoontje van ...
Dankjewel! Wat leuk. Gefeliciteerd en geniet ook van je zwangerschap! Deze zwangerschap zal vast wel wat pittiger zijn met een dreumes erbij. Of valt dat wel mee?😊

één jaar geleden

Ik woon in leiden ben 23 jaar zwanger van me 1ste kindje vandaag 10 weken en 1 dag zwanger

één jaar geleden

Reactie op Elvv

Ik ook omgeving zag net nog iemand miss elkaar volgen of iets😁
Jaaa leuk!

één jaar geleden

Reactie op beeetje

Jaaa leuk!
Ik stuur je een vriendschapsverzoek