20 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ik woon ook in Leiden en zwanger van ons 2e kindje. Ee hebben al een zoontje van bijna 2. Appgroepje starten?

茅茅n jaar geleden

Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd, dan kan ik je daarna een berichtje sturen 馃槉

茅茅n jaar geleden

Ik woon ook in leiden. Lijkt me leuk!馃槉

茅茅n jaar geleden

Ik kom ook uit Leiden en sluit graag aan

茅茅n jaar geleden

Ik vind nergens hoe je elkaar een prive berichtje kan sturen? Kan iemand mij dit uitleggen?馃檪

茅茅n jaar geleden

Ik woon enigszins in de buurt, Hazerswoude. Ben op dit moment zwanger van onze 2e

茅茅n jaar geleden

Ik sluit ook graag aan.

茅茅n jaar geleden

ik woon in oegstgeest en ik ben 13 weken zwanger van ons 2e kindje. ik heb een dochtertje van bijna 16 maanden hier rondlopen 馃槉

茅茅n jaar geleden

Reactie op Doriennn

Ik vind nergens hoe je elkaar een prive berichtje kan sturen? Kan iemand mi ...
Hi Dorien, als je op iemand zijn profielnaam klikt kun je een vriendschapsverzoek sturen 馃 ik heb jou nu een verzoek gestuurd

茅茅n jaar geleden

Reactie op KippieK

Ik kom ook uit Leiden en sluit graag aan
Zwanger van de derde trouwens

茅茅n jaar geleden

Degene die hebben gereageerd zal ik even toevoegen in een groepje! Mochten er mensen willen aansluiten laat het mij dan even weten via een bericht! Liefs 馃

茅茅n jaar geleden

Reactie op Jaimy-

Hi Dorien, als je op iemand zijn profielnaam klikt kun je een vriendschapsv ...
Ik heb je geaccepteerd maar ik zie nergens een optie jou een privebericht te sturen?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Doriennn

Ik heb je geaccepteerd maar ik zie nergens een optie jou een privebericht t ...
Ik heb je zojuist een berichtje gestuurd!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Jaimy-

Ik heb je zojuist een berichtje gestuurd!
Ik zie nergens berichten, ik snap er niks van. Zou je mij willen toevoegen op insta (dorienklaassen)? Dan geef ik je in een privebericht daar mijn nummer.

茅茅n jaar geleden

Ik kom ook uit leiden!

茅茅n jaar geleden

Hi! Ik woon in Noordwijkerhout . Geboren in Hazerswoude . Zwanger van de 2de en een kleine meid van 2 jaar 馃榾

茅茅n jaar geleden

Hoii, Beetje laat maar ik kom uit Leiderdorp Zwanger van de tweede. Wil graag nog joinen als dat kan馃槉

茅茅n jaar geleden

Ik ben 20 juli uitgerekend, woon niet heel ver uit de buurt. ( westland) mag ik misschien aansluiten ? Vind een stukje rijden geen probleem

茅茅n jaar geleden

Jahoor degene die nog willen aansluiten, stuur mij even een apart berichtje sturen met je 06! 馃憤馃徎

茅茅n jaar geleden

Reactie op Jaimy-

Jahoor degene die nog willen aansluiten, stuur mij even een apart berichtje ...
Ik heb je een vriendschaps verzoek gestuurd