17 Reacties

3 jaar geleden

Ella is een woord van surah al Baqarah. Noor betekent licht. Ik vind t wel oke, niet wauw! Het klinkt ook Europees; Elaenoor gebruiken ze ook in Amerika bijvoorbeeld.

3 jaar geleden

Prachtig!

3 jaar geleden

Misscchien nour ipv noor

3 jaar geleden

Andere namen ter inspriatie: - Sarah - Nora - Nadia - Farah - Amani - Layla

3 jaar geleden

Reactie op Indy_

Misscchien nour ipv noor
Vinden we ook heel mooi! Maar qua uitspraak twijfelen we wat nou mooier klinkt 😊

3 jaar geleden

Reactie op Catmom93

Andere namen ter inspriatie: - Sarah - Nora - Nadia - Farah - Amani - Layla ...
Heel mooi! Alle namen, op Amani na, zijn al bezet door mijn man z’n familieleden 🫢

3 jaar geleden

Alia / Aliya(h) Eïda

3 jaar geleden

Heel mooi! Alle namen, op Amani na, zijn al bezet door mijn man z’n familie ...
Liya-Noor Liyana Leyah Maysa (spreek uit als Meeysa) Isra Senna Jannah (spreek uit als Dj-en-a

3 jaar geleden

Reactie op Catmom93

Liya-Noor Liyana Leyah Maysa (spreek uit als Meeysa) Isra Senna Jannah (spr ...
Senna staat ook op ons lijstje! 😍 Weet jij of ‘Ella’ ook los wordt gebruikt als naam? Vind dat zelf echt het mooist.

3 jaar geleden

Senna staat ook op ons lijstje! 😍 Weet jij of ‘Ella’ ook los wordt gebruik ...
Heb ik nog nooit los gehoord, dus ik denk dat je dan teveel afwijkt. Ellanoor vind ik wel heel mooi. Misschien nog Nooreen Maya Maysa Yara

3 jaar geleden

Yes, vaak Ellae omdat je t zo ook uitspreekt maar kan je zelf voor kiezen. Ik heb een nichtje die zo heet.

3 jaar geleden

En senna ook leuk!

3 jaar geleden

Wat vind je van: Yara Inez (Ines) Nouria Yasmin Imen Lila Lila-Noor (nacht-licht) Naïla Niya

3 jaar geleden

Lina vind ik ook mooi. Of Lina Noor

3 jaar geleden

Mijn dochters heten Zohra en Aaliyah. Als dit een meisje zou zijn waarschijnlijk Amara of Leila. Er zijn zoveel leuke arabische namen met een hele mooie betekenis. Ikzelf ben Nederlandse en heet Eleonore. Roepnaam Noortje. Dus je geeft aan Ella Noor wat bijna hetzelfde is als Eleonoor. Succes met je keuze. Zou het niet echt weten omdat er zoveel keus is hahaha Schoonzusjes heten: Sohayla, Nora Fatima Wassima Mirjam Wellicht heb je hier ook nog wat aan 😘

3 jaar geleden

Mijn dochters heten Zohra en Aaliyah. Als dit een meisje zou zijn waarschi ...
Maar mirjam is best op zn hollands geschreven. Bedoel je niet maryam?

3 jaar geleden

Reactie op Catmom93

Maar mirjam is best op zn hollands geschreven. Bedoel je niet maryam?
Nope. Je schrijft echt Mirjam.