12 Reacties

6 maanden geleden

De stoel kan maar op 1 manier in de auto gezet worden, maar het stoeltje zelf kan je naar voor of achterwaarts draaien

6 maanden geleden

Reactie op Loes2002

De stoel kan maar op 1 manier in de auto gezet worden, maar het stoeltje ze ...
En hoe draai ik de stoel achterwaarts? Want hij is bevestigd maar krijg hem niet achterwaarts gedraaid

6 maanden geleden

Aan de voorkant van de stoel zit een schuifje. Hiermee kan je een soort van instellen of ie naar voor of naar achteren kan draaien

6 maanden geleden

Nog een vraagje over deze autostoel. Is deze ook met gordel te bevestigen in de auto? Ik kan het niet duidelijk vinden op internet.

6 maanden geleden

Reactie op Jalad

Nog een vraagje over deze autostoel. Is deze ook met gordel te bevestigen i ...
Nee, dat kan niet, deze kan en mag alleen met isofix bevestigd worden

6 maanden geleden

Reactie op Marrrie

Nee, dat kan niet, deze kan en mag alleen met isofix bevestigd worden
Oh, ik had net een filmpje gezien waarbij ze hem wel met de gordel vastmaken. Nu ben ik al helemaal in de war 🤣

6 maanden geleden

Reactie op Jalad

Oh, ik had net een filmpje gezien waarbij ze hem wel met de gordel vastmake ...
Ah, het is de Axiss. Niet de Axissfix, zie ik.

6 maanden geleden

Ik heb deze voor onze 3 jarige. Hij kan niet achterwaarts. Het is alleen voor vooruit. Maar als je een Autostoeltje wilt doe ook achterwaarts kan de Joie stages heb ik ook en die kan achterwaarts & vooruit. Ook bevestiging met de gordel.

6 maanden geleden

Ik zie nu dat ik het ook verkeerd gelezen heb! Ik had het over de Axissfix, sorry 🤭

6 maanden geleden

Reactie op iniminiemij

Ik heb deze voor onze 3 jarige. Hij kan niet achterwaarts. Het is alleen vo ...
Is de joie stages makkelijk in gebruik en ook voor kleinere auto handig?

6 maanden geleden

De axiss kan niet achteruit. De axissfix wel. Die kun je zowel vooruit als achteruit neerzetten (en draaien). Wij hebben de axissfix. Als je hem achteruit wil verschuif je het knopje aan de voorkant (idem voor als je hem terug vooruit wil)

5 maanden geleden

Reactie op Macsterrr

Is de joie stages makkelijk in gebruik en ook voor kleinere auto handig?
Ja hoor ! Wij hebben ook een kleine auto en gaat prima 😊