18 Reacties

2 jaar geleden
Ik werk bij de prenatal en vanuit mijn oogpunt vallen de kortingen reuze mee. Tuurlijk scheelt het wat op de meeste producten zit 15 a 20% korting en op grotere aankopen heb je ook wel wat korting en een deal met gratis accessoires etc.
Voorbeelden: 20% korting op fashion ook extra 20% op sale artikelen hiervan.
Borstkolven met 10%
Babyfoons met 15%
Kinderwagens met 10% bugaboo en cybex uitgezonderd
Autostoelen met 15% cybex en maxi-cosi 360 series uitgezonderd

2 jaar geleden
Reactie op Ruby Dinte
Ik werk bij de prenatal en vanuit mijn oogpunt vallen de kortingen reuze me ...
Dank je wel voor je reactie! Het wordt dus flink gehyped maar vergelijkbaar met de aanbiedingen in andere weken

2 jaar geleden
Dank je wel voor je reactie! Het wordt dus flink gehyped maar vergelijkbaar ...
Ja maar dan heb je dus alle acties in 1 week! Heb je ook zin om echt uitgebreid te winkelen in die drukte is de vraag? Mocht je een groot gedeelte van je baby uitzet willen shoppen zou ik ook eens kijken naar een personal shop afspraak niet iedereen is hiervan op de hoogte, maar je maakt online een afspraak voor 1 van de winkels waarbij je een verkoper aangewezen krijgt die alles met je doorneemt, afhankelijk van het bedrag wat je uitgeeft krijg je 10 a 15% van je bedrag op een giftcard waar je dus andere spulletjes van kunt kopen en dus een stuk relaxter!

2 jaar geleden
Mijn ervaring is dat je producten die ook bij andere winkels te koop zijn (zoals kinderwagens) bij winkels zoals Babydump en Babyplanet goedkoper uit bent dan tijdens de mazzeldagen. Voor kleding is het vaak wel leuk. Maar grote aankopen vind je bijna altijd wel ergens anders goedkoper of voor dezelfde prijs, omdat Prenatal normaal niet de goedkoopste is.

2 jaar geleden
Mijn ervaring is dat je producten die ook bij andere winkels te koop zijn ( ...
Prenatal heeft toch ook laagste prijs garantie? Dat vertelde de vrouw daar. Ze matchen de laagste prijs die je kunt vinden.

2 jaar geleden
Tip voor de mensen die nog een stokke tripptrapp stoel willen kopen, op de computer neemt hij de gratis babyset niet mee in de korting, maar op de telefoon wel!

2 jaar geleden
Reactie op Wannabemom13
Tip voor de mensen die nog een stokke tripptrapp stoel willen kopen, op de ...
Moet je de babyset dan nog toevoegen in je winkelmand? 😌

2 jaar geleden
Reactie op Marloes-maas1991
Moet je de babyset dan nog toevoegen in je winkelmand? 😌
Ja, dan geeft hij hem gratis weer

2 jaar geleden
Reactie op Vinde List
Prenatal heeft toch ook laagste prijs garantie? Dat vertelde de vrouw daar. ...
Zeker! Als jij kunt aantonen dat een product elders goedkoper is passen ze de prijs voor je aan. Geld op alles

2 jaar geleden
Of het de moeite waard is: wij hebben afgelopen weekend voor 200 euro gewinkeld en kregen daar 50 euro korting op. Van kruiken tot aankleedkussenhoezen en badcapes. We hadden echt nog veel nodig voor de uitzet en een aantal dingen daarvan wilden we van de prenatal. Ik kreeg overal 20% korting op en vond het een mooie deal! 😃

2 jaar geleden
Reactie op Np22
Weet iemand hoelang dit nog duurt? Ik zit helaas nu thuis met corona maar w ...
Tm 2 april