9 Reacties

één jaar geleden

Ik slik al heel lang melatonine (wel met tussenstops) omdat ik altijd heel slecht slaap. HA zegt dat het het beste is om te stoppen. Dus ik ben gestopt. Op de verpakking staat ook dat het wordt afgeraden. Denk als het echt niet anders kan je in overleg met de huisarts het misschien kan gebruiken maar liever niet. Ik neem iig overdag ook zoveel mogelijk rust en slaap als het nodig is dan ook maar gewoon. Paar powernapjes per dag.

één jaar geleden

Wordt afgeraden! Je zou magnesium tauraat kunnen proberen van bijv. Vitakruid. Werkt voor mij goed

één jaar geleden

dat zou ik voor de zekerheid toch aan mijn huisarts vragen mocht ik jou zijn! Ik gebruikte eergisteren een neusspray en achteraf las ik dat dat helemaal niet mag tijdens de zwangerschap 🥺 voorzichtig zijn dus! vooral in het begin wanneer alle organen ed gevormd worden. Ik hoop dat je snel een (natuurlijke) oplossing vindt!

één jaar geleden

Reactie op mikthecorgi

Wordt afgeraden! Je zou magnesium tauraat kunnen proberen van bijv. Vitakru ...
Dankjewel! ga ik dat eens proberen.

één jaar geleden

Ik had dit mijn vorige zwangerschap ook en nu weer. Ik ga nu maar op tijd naar bed en slaap uit wanneer het kan of doe smiddags een dutje tegelijk met mijn dochter op een vrije dag. Heb het geaccepteerd en was er dit keer mentaal op voorbereid. Uuuuren plafond staren komende maanden, check 🥲👌

één jaar geleden

Aaah vervelend! Ja misschien moet ik het ook maar accepteren. Ik heb altijd zo iets als ik overdag slaap, slaap ik 's nachts nog minder maar misschien moet ik me er wel aan overgeven als ik het nodig heb dan is dat nu zo.

één jaar geleden

Hey Ik ben ook een slechte slaper en ik gebruik zelf melatonine op aanraden van de gynaecoloog. Het is helemaal veilig. Ik kan erdoor beter slapen. Het zorgt ervoor dat ik me slaperig begin te voelen. Veel succes.

één jaar geleden

Reactie op 89stephanie

dat zou ik voor de zekerheid toch aan mijn huisarts vragen mocht ik jou zij ...
Neusspray mag je gewoon gebruiken tijdens de zwangerschap. Niet langer dan een week

één jaar geleden

Reactie op Ntjmv

Neusspray mag je gewoon gebruiken tijdens de zwangerschap. Niet langer dan ...
Ligt eraan welke neusspray🙈 er bestaan meer neussprays dan de xylometazoline die jij bedoeld😉