9 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op nicc89
En bleef je daar last van houden? Of ging het op een gegeven moment wel bet ...
Kortwerkende ja. Het bleef gedurende die periode, ik ben er uiteindelijk mee gestopt ook vanwege andere bijwerkingen. Ik ken wel anderen die het langer gebruiken en die blijven hier last van houden, dus die moeten echt op vaste tijden eten.
5 maanden geleden
Reactie op nicc89
Mag ik vragen wat voor andere bijwerkingen je kreeg?
Ten eerste voelde ik me gewoon echt alsof ik aan de drugs zat 😅 Op een bepaalde manier is dat natuurlijk ook zo, maar ik vond dat geen fijn gevoel. Ik had ook echt de neiging om mijn kaken aan te spannen steeds enzo. Daarnaast vond ik het uitwerken aan het eind van de dag erg heftig. Ik kreeg echt extreem depressieve gevoelens ervan. Dat was de hoofdreden dat ik ermee gestopt ben. Maar ja, het verschilt enorm per persoon wat voor bijwerkingen je krijgt! Hopelijk valt het mee bij je, en sommige bijwerkingen kunnen na wat gewenning ook weer verdwijnen.
5 maanden geleden
Ik heb het zelf nooit geslikt maar mijn broertje wel vroeger. Die is inmiddels ook alweer een jaar of 10 heel bewust ermee gestopt. Hij slikt nog wel eens een pilletje ritalin maar enkel als hij echt even concentratie nodig heeft.
Hij had inderdaad geen zin om te eten. Daarnaast had hij ook nog andere bijwerkingen zoals depressieve gevoelens en flinke slaapproblemen. Dit had hij ook bij het gebruik van concerta.