7 Reacties

2 jaar geleden

Weg tijdens de korte dutjes? Een extra dutje inplannen als ze kort heeft geslapen?

2 jaar geleden

Reactie op Purrie 1987

Weg tijdens de korte dutjes? Een extra dutje inplannen als ze kort heeft ge ...
Ja als dat mogelijk is doe ik dat zeker maar soms gaat dit niet. En meerdere korte dutjes probeer ik dan ook maar die gaan dan erg moeizaam. Ze heeft het blijkbaar wel echt nodig om een lange middagdut te doen maar het lukt me dus niet deze te herpakken als ze eenmaal wakker is geweest. Heb echt alles geprobeerd: haar dan toch in de kinderwagen te laten liggen met white noise en de rockit baby rocker (waardoor ze normaal als een Roosje slaapt) haar in haar eigen bed in het donker te leggen (waar ze normaal moeiteloos haar dutjes doet als we thuis zijn) ook geprobeerd haar gewoon even wakker te laten zijn en daarna weer een dutje te laten doen, fles geven en haar dutje laten doen, lukt dus allemaal niet of gewoon heel erg moeizaam. Vermoeiend is dat haha voor haar maar ook voor mij 馃槀

2 jaar geleden

Ja als dat mogelijk is doe ik dat zeker maar soms gaat dit niet. En meerder ...
Als het niet dagelijks is is het toch prima? Is ook heel lastig om ze daarna weer in slaap te krijgen, grootste slaapdruk is weg. Gewoon nieuwe wakkertijd geven en dan een beetje go with te flow馃槄

2 jaar geleden

Ik geef borstvoeding. Bij ons ook een lange middagdutje waar ze soms in de auto mee begint. Ze wordt dan wakker, als ik haar dan aanleg, slaapt ze al snel. Dan leg ik haar in wieg. Ze huilt soms wel even ( van moeheid en max 10 min)-, maar slaapt dan in voor langere tijd

2 jaar geleden

Hier loop ik ook tegen aan. Wat ik meestal doe is de kleine man na het uitstapje in bad doen, een fles geven en dan laten slapen. Dit wil meestal wel lukken. Maar niet altijd hoor.

2 jaar geleden

Reactie op Purrie 1987

Als het niet dagelijks is is het toch prima? Is ook heel lastig om ze daarn ...
Ja is ook niet het ergste probleem vd wereld maar de rest van de dag is ellende en dus weggegooid als zoiets gebeurd. Kost veel energie voor iedereen. Maarja het is of dat of zolang ze dutjes nodig heeft de deur niet uit, ook niet echt een optie. Dus dacht wie weet heeft iemand een gouden tip :)

2 jaar geleden

Ja is ook niet het ergste probleem vd wereld maar de rest van de dag is ell ...
Snap ik hoor! Wordt makkelijker straks als ze op 2 dutjes zitten en dus langer wakker kunnen blijven馃槉