10 Reacties

3 weken geleden

Ik had dit laatst aan het cb gevraagd voor mijn dochter (via de chat), misschien hebben ze goed advies :)

3 weken geleden

Reactie op biancas1987

Ik had dit laatst aan het cb gevraagd voor mijn dochter (via de chat), miss ...
Ja dat zou ik nog kunnen doen! Vandaag geen dutje laten doen en dan om 19u naar bed.. benieuwd hoe de nacht dan gaat

3 weken geleden

Reactie op nicc89

Ja dat zou ik nog kunnen doen! Vandaag geen dutje laten doen en dan om 19u ...
Kwam er toen ik chatte op neer dat de meeste 2 jarigen het nog nodig hebben omdat overgang naar geen dutje tussen 2,5-3,5 is. Op de opvang slaapt ze altijd maar bv thuis vandaag lukte het echt niet. Dan wel nu al naar bed omdat ze zelf zegt dat ze wil…

3 weken geleden

Reactie op biancas1987

Kwam er toen ik chatte op neer dat de meeste 2 jarigen het nog nodig hebben ...
Heb mijn zoontje gedurende dag wel in de gaten gehouden en het ook meerdere keren aangeboden. Hij slaapt ook altijd maar een uurtje en slaat af en toe ook een slaapje over ondanks dat ik hem dan wel naar bed breng. Maar de afgelopen 2 weken word die dus steeds midden in de nacht wakker en is dan ook klaarwakker. Dus ben benieuwd wat de nacht nu brengt

3 weken geleden

Reactie op nicc89

Heb mijn zoontje gedurende dag wel in de gaten gehouden en het ook meerdere ...
Was hier ook 2 weken geleden en toen ging weer goed een week en nu dus weer klaar wakker. Is ook volle maan 🌕

3 weken geleden

Reactie op DVRIES81195

Was hier ook 2 weken geleden en toen ging weer goed een week en nu dus weer ...
Ja hier dus ook niet gelukt.. hij is alweer wakker en huilen dat die bij mij in bed wil.

3 weken geleden

Reactie op nicc89

Ja hier dus ook niet gelukt.. hij is alweer wakker en huilen dat die bij mi ...
Ja… rot he… is echt die laatste slaapregressie denk ik en gaat met ups en downs

3 weken geleden

Reactie op nicc89

Ja hier dus ook niet gelukt.. hij is alweer wakker en huilen dat die bij mi ...
Hier bijna 2 u wakker.. gewoon NIET gaan slapen… ben nu 20 weken zwanger en zoo vermoeiend dit

3 weken geleden

Reactie op DVRIES81195

Hier bijna 2 u wakker.. gewoon NIET gaan slapen… ben nu 20 weken zwanger en ...
Jaaa hier ook nog steeds midden in de nacht wakker en dan roept die mij en dat die bij me in bed wil. Ik geef er maar aan toe. Het houdt vast vanzelf weer op

3 weken geleden

Reactie op nicc89

Jaaa hier ook nog steeds midden in de nacht wakker en dan roept die mij en ...
Jaa hier mag die ooo even kroelen maar slaapt niet bij ons hoor dus werkt niet whaha. Wou soms dat die t deed. Maar ene nAcht gaat goed andere keer is weer ruk