Hoi,
Hebben meer dames een periode gehad van minder tot geen beweging meer voelen? Ik denk een aantal weken wat te voelen, maar nu een paar dagen niet echt meer. Heb net ook een weekje vrij van werk, misschien dat de baby ook een soort vakantie neemt. 馃槀Ik heb over 2 dagen controle bij de verloskundige.馃崁 Ben nu 18 weken en weet dat dit prima kan in deze periode (meer vruchtwater, andere kant gedraaid..) maar toch vroeg ik me af of meerdere dames dit (hebben) ervaren? Probeer nuchter te blijven, maar ben toch wel wat nerveus ervan. 馃槵
Wilde geen eerdere controle inplannen om mijn vriend niet onnodig nerveus te maken aangezien een vriend van hem nu net een zwaar ongeluk heeft gehad en hij heeft al genoeg aan zijn hoofd.
Liefs.馃挀
Ja, is normaal. Je hoeft met deze termijn nog niet elke dag wat te voelen. Met m鈥檔 eerste pas met 22/23 weken gevoeld. Nu al stuk eerder maar soms ook hele poos niet, lekker afwachten tot je controle en als je je echt druk maakt dan bel je wel de verloskundige en zal ze je denk ik aangeven dat het normaal is denk ik!
Ik heb dit ook, van de week dacht ik: ik voel de kleine al vaker dan voorheen. Nu weer paar dagen nauwelijks. Ik probeer me niet gek te laten maken. Placenta zit ook voor dus ik realiseer me dat het soms gewoon minder te voelen is. Nu maar gewoon vasthouden aan het feit dat mn buik wel aan het groeien is 馃槀
Ik heb dit ook, van de week dacht ik: ik voel de kleine al vaker dan voorhe ...
Hier precies hetzelfde ben nu ook 18 weken. En merk ook dat ik haar even niet meer voel of af en toe wel en dan weer een paar dagen niks. Ik heb volgende week maandag 20weken echo.
Ik heb nog niks gevoeld door placenta aan buikzijde. Ik heb net een auto ongeluk gehad dus gelijk naar verloskundige en hartje was goed. Dus niks voelen in dit stadium is totaal nog niet erg
Zeker ik ook gehad
Verloskundige gaf aan dat rond dit termijn het niet erg is wanneer je je baby niet alle dagen voelt dat je dan niet in paniek moet raken .
Pas vanaf een week of 27/28 hoor je de baby dagelijks te voelen.
Ik voel me baby al niet meer since 13weken. En alles was goed qua hartje luisteren. Aankomende maandag 20weken echo met 18+6 dan zal ik wel te horen krijgen waar me placenta ligt. (En ja ik voelde hem/haar al heel vroeg Met 9weken al plopjes.)
Ik voel me baby al niet meer since 13weken. En alles was goed qua hartje lu ...
Niet om gemeen over te komen, maar met 9 weken zwangerschap is de baby 1.5 cm. De kans dat je dan een plopje voelt als schopje of armpjes die slaan, is eigenlijk haast niet mogelijk.
Nee echt niet want heb al 1 lopen van 2jaar oud dus weet het verschil echt ...
Nou ik vond het in het begin erg veel op elkaar lijken hoor, en ook ik heb er al een en weet hoe het voelt.馃槈 Het lijkt mij gewoon erg onwaarschijnlijk dat je toen de baby hebt gevoeld, omdat je rond die termijn meestal je darmen voelt. Maar goed, dat neemt niet weg dat -on topic- het niet gek is als je rond deze termijn niet elke dag iets voelt, en dat we waarschijnlijk allemaal over een paar weken wensten dat de kleintjes weer wat rustiger deden zodat je gewoon kan slapen etc馃ぃ