Hoi! Ik ben 34 en het was even zoeken naar de juiste anticonceptie.. door de gynaecoloog werd de minipil of implanon aangeraden. Ik ben gisteren begonnen met de minipil. Heeft iemand hier ervaring mee? Positief of negatief
Ik ben ongeveer een maand geleden begonnen met de minipil (ben 23 juli bevallen). Ik kolf fulltime en had een flinke dip in mijn productie ongeveer een week lang toen ik begon met de minipil. (Wilde bijna weer stoppen hahaah). Inmiddels is de productie weer helemaal opgekrikt. Vorige week wel heel licht ongesteld geworden (?), maar dat schijnt normaal te zijn. Tot zover geen nare of vervelende dingen, dus ik ben wel tevreden!
wanneer zijn jullie begonnen met de minipil? want in de bijsluiter staat: „eerste pil nemen op de eerste dag van je menstruatie“. Maar ik ben al maanden niet ongesteld. moet ik dan maar gewoon beginnen? en vanaf wanneer werkt hij dan? hrbben jullie daar uitleg over gekregen?
Ik bleef doorbloeden met de minipil echt weken lang! Uiteindelijk mee gestopt omdat ik ook was gestopt met de borstvoeding en het bloeden stopte ook gelijk.
Tevreden. Een keer bloeding bij de start. Ook eerste twee weken wat misselijk, chagrijnig en puistjes. Na 2 weken geen bijwerkingen meer. Ik zet wel een wekkertje zodat ik de pil iedere dag hetzelfde tijdstip neem
Tevreden. Een keer bloeding bij de start. Ook eerste twee weken wat misseli ...
Ja ik heb ook een app gedownload om me te helpen herinneren haha.. ik slik hem nu 4 dagen.. tot nu toe nergens last van. Wel een klein beetje menstruatiekrampjes af en toe