19 Reacties

2 jaar geleden

Ja ik heb de mini pil! Erg tevreden over Niet meer ongesteld en nergens last van verder

2 jaar geleden

Ik ben nu weer tijdelijk gestopt met de minipil in de hoop dat ik weer een regelmatige cyclus krijg van 28-32 dagen inplaats van om de 2 weken

2 jaar geleden

Ik ben ongeveer een maand geleden begonnen met de minipil (ben 23 juli bevallen). Ik kolf fulltime en had een flinke dip in mijn productie ongeveer een week lang toen ik begon met de minipil. (Wilde bijna weer stoppen hahaah). Inmiddels is de productie weer helemaal opgekrikt. Vorige week wel heel licht ongesteld geworden (?), maar dat schijnt normaal te zijn. Tot zover geen nare of vervelende dingen, dus ik ben wel tevreden!

2 jaar geleden

wanneer zijn jullie begonnen met de minipil? want in de bijsluiter staat: „eerste pil nemen op de eerste dag van je menstruatie“. Maar ik ben al maanden niet ongesteld. moet ik dan maar gewoon beginnen? en vanaf wanneer werkt hij dan? hrbben jullie daar uitleg over gekregen?

2 jaar geleden

Reactie op Josie88

wanneer zijn jullie begonnen met de minipil? want in de bijsluiter staat: „ ...
Ik ben toen gewoon zo begonnen maar dan duurt het minimaal een week voordat ie werkt

2 jaar geleden

Reactie op Mikellie

Ik ben toen gewoon zo begonnen maar dan duurt het minimaal een week voordat ...
Nee, duurt een maand!

2 jaar geleden

Reactie op Rainbowlove

Nee, duurt een maand!
Oo echt tegen mij werd gezegd een week. 😅

2 jaar geleden

Ik bleef doorbloeden met de minipil echt weken lang! Uiteindelijk mee gestopt omdat ik ook was gestopt met de borstvoeding en het bloeden stopte ook gelijk.

2 jaar geleden

Reactie op Mikellie

Ik ben toen gewoon zo begonnen maar dan duurt het minimaal een week voordat ...
In de bijsluiter staat een week! En dat zei de apotheek ook

2 jaar geleden

Reactie op Josie88

wanneer zijn jullie begonnen met de minipil? want in de bijsluiter staat: „ ...
Ik ben ook gelijk begonnen.. ze zeiden een week en dat staat ook in de bijsluiter

2 jaar geleden

😊

2 jaar geleden

Vreselijk! Ik ben 20 dagen wezen bloeden nom stop, direct gestopt en zit lekker aan niks

2 jaar geleden

Reactie op ValerieThiago

Vreselijk! Ik ben 20 dagen wezen bloeden nom stop, direct gestopt en zit ...
Oh meen je! Ik ben benieuwd.. ik kon kiezen uit de minipil of implanon.. dus daarom de minipil..

2 jaar geleden

Reactie op nicc89

Oh meen je! Ik ben benieuwd.. ik kon kiezen uit de minipil of implanon.. du ...
Dan snap ik de leuze naar de pil hahaha 🙈

2 jaar geleden

Reactie op nicc89

😊
Er staat "altijd savonds of altijd sochtends" maar t is bij deze pil ook juist mega belangrijk dat je 'm op precies hetzelfde tijdstip inneemt

2 jaar geleden

Tevreden. Een keer bloeding bij de start. Ook eerste twee weken wat misselijk, chagrijnig en puistjes. Na 2 weken geen bijwerkingen meer. Ik zet wel een wekkertje zodat ik de pil iedere dag hetzelfde tijdstip neem

2 jaar geleden

Reactie op hvdaa1021

Tevreden. Een keer bloeding bij de start. Ook eerste twee weken wat misseli ...
Ja ik heb ook een app gedownload om me te helpen herinneren haha.. ik slik hem nu 4 dagen.. tot nu toe nergens last van. Wel een klein beetje menstruatiekrampjes af en toe

2 jaar geleden

Reactie op Ninjaturtle89

Er staat "altijd savonds of altijd sochtends" maar t is bij deze pil ook ju ...
Jaa ik neem hem elke avond om 19u

2 jaar geleden

Reactie op ValerieThiago

Dan snap ik de leuze naar de pil hahaha 🙈
Jaaa ik hoor alleen maar klachten over een implanon.. mn huisarts is ze meer aan het verwijderen dan plaatsen