10 Reacties

20 dagen geleden

Ik zou het niet doen, voelt voor mij niet okay om geld te verdienen “over de rug van” mijn kind zo lang die niet zelf kan aangeven wat hij leuk vindt.

20 dagen geleden

Vind het beetje gek dat als jij dat had kunnen worden dat zij dat nu maar moet doen. 🙈 Heeft niets met elkaar te maken toch? En zolang ze zelf niks kan zeggen of laten merken dat ze het leuk vindt of niet zou ik het ook niet doen.

20 dagen geleden

Jouw dromen hoeven niet jouw kind haar dromen te zijn..

20 dagen geleden

Fijn om jullie meningen te weten. Het was immers een vraag als iemand ervaring heeft mbt mijn gestelde vraag. Jullie hebben dat blijkbaar niet. En ik doe het 100% niet voor het geld. Ik weet waar mijn kind blij van worden. Niet alleen woorden telt. Als jij je kind observeert dan weet je wat die leuk vindt😊 anyways thanks for the feedback.

19 dagen geleden

Ik ben nog steeds aan het denken 41 weken … hoe oud is ze dan ? Haha . Maar er zijn genoeg mama ‘s die hun baby model foto’s laten maken . Ik heb wel eens op Facebook gelezen dat je je kan inschrijven . Zou dat uitzoeken als ik jouw was . En dan later veel later kun je altijd merken of het haar interesse is en of ze talent heeft .

19 dagen geleden

Reactie op lbeumer

Ik ben nog steeds aan het denken 41 weken … hoe oud is ze dan ? Haha . Ma ...
Ik ben ook te lui om te rekenen. Hoe kun je dit bijhouden ook trouwens, oprechte vraag

19 dagen geleden

Mijn nichtje heeft een paar jaar geleden als modelletje in een folder van de Prenatal gestaan. Mijn zus kreeg er geen geld voor maar ze vonden het heel erg leuk om een keertje te doen en ze hebben er leuke foto’s aan overgehouden. Was één eenmalig iets. Ze had een oproepje via een FB dacht ik.

19 dagen geleden

Als je kindje de aandacht erg leuk vind kan je het gerust doen. Het verdient weinig en is vooral leuk voor de foto's die je krijgt en soms kleertjes bijvoorbeeld.

19 dagen geleden

Reactie op Lippie91

Ik ben ook te lui om te rekenen. Hoe kun je dit bijhouden ook trouwens, opr ...
Sommige apps houden het bij😂 Oei ik groei kun je de sprongetjes in weken bekijken, Baby daybook

15 dagen geleden

Reactie op AEP

Sommige apps houden het bij😂 Oei ik groei kun je de sprongetjes in weken ...
Haha ik heb die app en ontdek dat nu voor het eerst . Hier ook 41 weken :-). Maar houdt die app het niet vanaf de uitgerekende dag bij ipv geboortedatum?