15 Reacties

3 jaar geleden

Mijn moeder was toevallig jarig deze week en ik heb haar toen een voorleesboek gegeven over "oma beer" met mooie platen. Was ze erg blij mee! Met moederdag geef ik dr de foto dat zij een echo maakt. Wij hadden het geluk dat zij een echo mocht maken van dr kleinzoon 😍

3 jaar geleden

Ik vond bij de we are pregnant beurs hele mooie tassen met daarop oma’s oppastas. Deze geven we met Moederdag en daarin een fijn verzorgingsproduct voor oma.

3 jaar geleden

Ik volg!

3 jaar geleden

Volg!

3 jaar geleden

Toen ik zwanger was van mijn zoontje heb ik haar een dubbel zilver lijstje gegeven ( zo eentje die je kan dicht vouwen) met aan de ene kant de 4d echo en aan de andere kant deze tekst. Staat nu nog in huis maar dan de tekst verwisseld voor een foto.

3 jaar geleden

Wij hebben gister beide aanstaande oma’s meegenomen naar een pretecho om de kleine in 3D te bewonderen, als vervroeg Moederdag cadeau. Ze vonden het beide fantastisch.

3 jaar geleden

https://www.fotocadeau.nl Super leuke organische vormen voor bijv een echo foto ofzo.

3 jaar geleden

Ik had een zwart wit foto van mij en profiel (inclusief de bolle buik 😉) laten afdrukken en dan met de tekst eronder: When a child is born, so is a grandmother.

3 jaar geleden

Reactie op Broedkip

Ik had een zwart wit foto van mij en profiel (inclusief de bolle buik 😉) l ...
Oh ah mooie tekst 🤰🏼

VRIEND

3 jaar geleden

Voorleesmoeder lijkt me inderdaad sowieso leuk. Echo is ze al meegeweest naar de geslachtsecho voor haar verjaardag 🎈 Tas gaat ze niets mee doen dus dat vind ik zonde dan hahaha Met het fotolijsten heb ik mijn zwangerschap bekend gemaakt dus die staat er ook al 🙈 Foto cadeau geven van mij en mijn bolle buik is nog wel een idee inderdaad, al moet ik dan wel snel mooie foto’s maken 🙈

3 jaar geleden

Ik heb deze besteld voor beide oma’s. Kan een bedeltje aan met oma erop. Simpel maar toch betekenisvol 💕

3 jaar geleden

Misschien een cadeaubon voor straks als je kleine er is met z'n 3en een lekkere babyspa dag. 🥰

3 jaar geleden

Ik vond dit ook een mooie tekst 🥹❤️

3 jaar geleden

Reactie op MomAy

Voorleesmoeder lijkt me inderdaad sowieso leuk. Echo is ze al meegeweest na ...
Mijn man maakte de foto. Ik hield iPhone zaklamp tegen de muur en verder in huis was t donker, zo hebben we deze foto toen gemaakt.

3 jaar geleden

Er bestaat een digitaal fotolijstje waar je live foto’s naartoe kunt sturen. Dus stel de kleine is er en je maakt een leuke foto, dan kun je die gelijk versturen en blijft die afspelen op het lijstje (i.p.v. verdwijnen in je foto galerij). Binnenkort ga ik met mijn moeder floaten. Dus wellicht gezellig samen wellness? Verder volg ik ook graag voor leuke ideeën!