9 Reacties

één jaar geleden

Wow heb me pas aangemeld en zie dit nu pas... doe al 2 weken mee😅

één jaar geleden

Dit is moeder voor moeders, het bericht gaat over moeder van morgen.

één jaar geleden

Reactie op xnhdvh

Dit is moeder voor moeders, het bericht gaat over moeder van morgen.
Scherp! Je hebt gelijk

één jaar geleden

Niet alle feedback hiervan is überhaupt nog correct (zoals info over synthetische variant). En hoewel ik zou willen dat het wat transparanter zou zijn, zie ik nog niet waarom dit ineens slecht zou zijn. Tis een kleine moeite, dit artikel is vrij overdreven geschreven en je krijgt wel paar kleine dingen in het welkomstpakket terug. Sure geen goudmijn maar tis dan ook easy gedaan en iig een goede kans dat het wel mensen direct of indirect ook helpt. Als dit nog duidelijker uitgezocht was met bvb het geld direct naar directie is het alweer anders maar zo sterk vind ik m echt niet... Dus wat is het probleem om het wel te doen?

één jaar geleden

Reactie op DiepeZucht

Niet alle feedback hiervan is überhaupt nog correct (zoals info over synthe ...
Sterker nog, ik zie dat ondertussen alle betogingen die in de Linda stonden al verweerd zijn in de veelgestelde vragen. De vraag is uiteraard of je het gelooft, maar gezien de bron al sterk geopineerd en weinig onderbouwd is, zou ik me daar geen zorgen over maken. https://www.moedersvoormoeders.nl/ik-wil-meedoen/veelgestelde-vragen/

één jaar geleden

Aangemeld voor Moeders van Morgen ! Bedankt voor het melden 👍

één jaar geleden

Was al aangemeld :-) prima te doen. Eens in de zoveel tijd een vragenlijst

één jaar geleden

Heb me net pas aangemeld. En heb me 3de fles vol🙈 al zou het naar ontwikkelingslanden gaan om daar te helpen so let it be