8 Reacties

5 maanden geleden

Bij ons was dit ook alleen ze huilde niet alleen spelen. Ik heb vandaag haar boterham gegeven om 11:45 en daarna klein flesje melk en om 12:20 sliep ze tot 14:25. Ik merk aan me dochter dat ze toe is aan 1 slaapje

5 maanden geleden

Reactie op Eefx94

Bij ons was dit ook alleen ze huilde niet alleen spelen. Ik heb vandaag haa ...
Houd ze t in de ochtend zo lang vol om wakker te blijven?

5 maanden geleden

Reactie op devidevries

Houd ze t in de ochtend zo lang vol om wakker te blijven?
Jawel ze is meestal om 07:00/07:30 wakker ik ga meestal rond 10:30 dan even wandelen buiten

5 maanden geleden

Ik zou proberen die ochtend slaap er af te halen, of schuif die eens op naar 11:00, zodat het een ochtend/middag slaapje wordt, waardoor je hierna het verder naar de middag kan plannen. Ze heeft denk ik gewoon genoeg aan 1 slaapje. Die verandering komt nog ook een keertje rond die leeftijd.

5 maanden geleden

En na haar ochtenddutje na hoeveel uur leg je haar dan weer in bed?

5 maanden geleden

Hier gaat het middagslaapje ook moeizamer, moet er dan vaak eventjes bij blijven. Wij zitten nu om zo’n 3,5 uur wakkertijd tussen ochtend en middagslaapje. En als het bij jullie op bed wel lukt en dit kan ook zou ik dat gewoon lekker doen! Voor 1 slaapje is het nog wel wat aan de vroege kant( uitzonderingen daargelaten), meeste kindjes gaan naar 1 slaapje tussen de 15-18 maanden

5 maanden geleden

Reactie op Purrie 1987

Hier gaat het middagslaapje ook moeizamer, moet er dan vaak eventjes bij bl ...
Precies dit. Ik hou er nu de afgelopen dagen ook 3,5 uur tussen en dat gaat goed!

5 maanden geleden

Hier was dat ook zo! Ochtend slaap en dan ‘s middags niet meer willen slapen. Wij zijn over gegaan op 1 slaapje. Meestal van 12 tot half 2. Dan om 18:30/1900 uur naar bed.