16 Reacties
3 jaar geleden
Ja wij hebben dat wel! Voor als ze een keer doorlekken of spugen. In het begin deed ik een Hydrofiele doek onder het hoofdje maar dat was al snel over haha. Blijft het matrasje toch echt wat netter. Mijn dochter trekt nu heel vaak haar slaapzak uit en dan ook haar onderbroek en luier. 😅 blij dat ik dan wat extra om het matras heb haha
3 jaar geleden
Afhankelijk van welke matras je hebt. Bij Aerosleep: nee! Want als je bij Aerosleep een molton of hoeslaken erop doet van Aerosleep dan is het hele effect weg van de luchtdoorlatendheid. Dus voor Aerosleep alleen matras + meegeleverde matrasbeschermer + Aerosleep hoeslaken. Dat is voldoende 😀
Overigens waterdichte matrasbeschermers pas gebruiken als het kindje de temperatuur goed kan reguleren 😊
3 jaar geleden
Reactie op Lentemorgen
Afhankelijk van welke matras je hebt. Bij Aerosleep: nee! Want als je bij A ...
*niet van Aerosleep. Ik schrijf dat een molton of hoeslaken van Aerosleep het effect weghaalt. Maar dit is juist NIET zo. Een hoeslaken van Aerosleep is juist beter 😀
3 jaar geleden
Reactie op XDaniafit
Ja die mag je alleen nog niet gebruiken met kruiken. Ik heb ze in huis voor ...
Yes hier ook idd voor het ledikantje en niet voor de cosleeper 😃
3 jaar geleden
De aerosleep, die wij ook in het ledikant hebben, werkt echter ook als een soort beschermlaag. Dat vind ik ideaal. Ons zoontje is nu bijna 2.5 jaar, kan prima draaien en heeft de aerosleep in zoverre niet meer perse nodig. Maar omdat het als een soort beschermingslaag werkt, gebruik ik 'm nog steeds.
In de wieg wel een molton.
3 jaar geleden
Reactie op Doriennn
De aerosleep, die wij ook in het ledikant hebben, werkt echter ook als een ...
Geldt dit voor alle aerosleep matarssen???
3 jaar geleden
Reactie op Anonieme1234525172
Geldt dit voor alle aerosleep matarssen???
Uhm, ik heb het dan over deze: https://www.aerosleep.com/nl/shop/3d-protect/aerosleep-sleep-safe-mattress-protector.html?___store=as_nl_nl
3 jaar geleden
Reactie op Doriennn
Uhm, ik heb het dan over deze: https://www.aerosleep.com/nl/shop/3d-protect ...
Owh oke want ik had even gekeken vanmiddag welk matrasje we hebben en we hebben dus ook aerosleep matras maar weet niet precies of dat deze is
3 jaar geleden
Reactie op Anonieme1234525172
Owh oke want ik had even gekeken vanmiddag welk matrasje we hebben en we he ...
Het is zo'n soort matje dan je op je gewone matras kan leggen en daar zit dan een technologie in dat het luchtdoorlatend is.
Ik zie dat aerosleep ook matrassen zelf verkoopt maar op de afbeeldingen is wel overleg ook zo'n extra matje afgebeeld (zoals op de link) dus volgens mij is dat wel de hele bedoeling van aerosleep dat je die gebruikt.
3 jaar geleden
Reactie op Doriennn
Het is zo'n soort matje dan je op je gewone matras kan leggen en daar zit d ...
ik voeg maar even een foto toe dat is misschien makkelijker dit is die van ons