17 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Bb1903mp
Ze hebben trouwens ook zo'n soort tas bij de Hema, kost €8 - even Googlen! ...
Bedankt voor je tips, ik zal eens gaan kijken. Die teddy tassen zijn zo cute 😍
2 jaar geleden
Reactie op Bb1903mp
Ik heb ook een teddy tas, tijdje geleden bij de Aldi gekocht voor +/- €8, e ...
Dat is geen geld haha. Zal het in de gaten houden!
2 jaar geleden
Ik heb een zandkleurige teddy tas gekocht bij de action voor €7,-. Hij is er in meerdere kleuren en stofjes. Ligt bij de gewone tassen maar hij past precies om de kinderwagen. En er zit een rits in. Ik vind hem voor 2 kids te klein maar prima voor de makkelijke dingen mee te nemen bij een klein uitstapje
2 jaar geleden
Deze is leuk, maar wel echt een slap tasje. In de zin van.. helemaal op te vouwen en wel echt een soort boodschappentas ipv echt een mom bag (naar mijn mening). Ik kreeg deze ergens gratis bij en had echt meer een tas verwacht.
Ik stop deze dus altijd helemaal opgevouwen in m'n handtas. Heb ik altijd extra ruimte bij me.
2 jaar geleden
Reactie op Bb1903mp
Ze hebben trouwens ook zo'n soort tas bij de Hema, kost €8 - even Googlen! ...
Super bedankt voor de tip! Ik heb 'm al in huis😃 is er in 3 kleuren.

2 jaar geleden
Super bedankt voor de tip! Ik heb 'm al in huis😃 is er in 3 kleuren.

Oh wat goed! Wilde toevallig morgen langs de Hema. Dus ben benieuwd!
2 jaar geleden
Zie 'm nu toevallig ook bij de Action voor €6, heb er zelf ook eentje met rits en vind dat wel heel prettig:
https://www.action.com/nl-nl/p/3012635/teddy-shopper/
2 jaar geleden
Inmiddels 4 tassen van studio Noos, allen in uitverkoop maar met verschillende kleurtjes besteld en past daardoor altijd bij mijn outfit haha
Vind hem ideaal, alles gaat er in en is te wassen, ook niet geheel onbelangrijk.
2 jaar geleden
Uiteindelijk zelf deze gescoord bij de zeeman voor 10 euro! Vond die net wat leuker dan de teddy en die van de action paste niet om de hendel. Deze gaat precies. Heel blij mee