17 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb de teddy tas mom bag van studio noos. Beetje prijzig maar gebruik m nog steeds voor mn dochter van bijna 2 en is ook leuk voor mezelf. Past over de kinderwagen en vind ik echt ideaal!

2 jaar geleden

Ik heb ook een teddy tas, tijdje geleden bij de Aldi gekocht voor +/- €8, echt een top ding!

2 jaar geleden

Reactie op Bjw94

Ik heb de teddy tas mom bag van studio noos. Beetje prijzig maar gebruik m ...
Ik heb trouwens omdat deze tas geen vakjes ofzo heeft van die herbruikbare vershoudzakjes van de action met spulletjes erin, super handig!

2 jaar geleden

Ze hebben trouwens ook zo'n soort tas bij de Hema, kost €8 - even Googlen! :)

2 jaar geleden

Reactie op Bb1903mp

Ze hebben trouwens ook zo'n soort tas bij de Hema, kost €8 - even Googlen! ...
Bedankt voor je tips, ik zal eens gaan kijken. Die teddy tassen zijn zo cute 😍

2 jaar geleden

Reactie op Bb1903mp

Ik heb ook een teddy tas, tijdje geleden bij de Aldi gekocht voor +/- €8, e ...
Dat is geen geld haha. Zal het in de gaten houden!

2 jaar geleden

Ik heb een zandkleurige teddy tas gekocht bij de action voor €7,-. Hij is er in meerdere kleuren en stofjes. Ligt bij de gewone tassen maar hij past precies om de kinderwagen. En er zit een rits in. Ik vind hem voor 2 kids te klein maar prima voor de makkelijke dingen mee te nemen bij een klein uitstapje

2 jaar geleden

Ik heb er een van wallabag. Gebruik hem al een paar jaar met plezier. Enige nadeel vind ik het gegraai soms dus nu wel weer een luiertas ook. Als de baby straks ouder is en ik niet meer zoveel zo nodig heb ga ik weer over op alleen de mombag

2 jaar geleden

Deze is leuk, maar wel echt een slap tasje. In de zin van.. helemaal op te vouwen en wel echt een soort boodschappentas ipv echt een mom bag (naar mijn mening). Ik kreeg deze ergens gratis bij en had echt meer een tas verwacht. Ik stop deze dus altijd helemaal opgevouwen in m'n handtas. Heb ik altijd extra ruimte bij me.

2 jaar geleden

Reactie op Sa--696

Deze is leuk, maar wel echt een slap tasje. In de zin van.. helemaal op te ...
Klopt! Ik vind hem zelf voldoende voor een paar boodschappen en een noodluier als ik op stap ga

2 jaar geleden

Reactie op Bb1903mp

Ze hebben trouwens ook zo'n soort tas bij de Hema, kost €8 - even Googlen! ...
Super bedankt voor de tip! Ik heb 'm al in huis😃 is er in 3 kleuren.

2 jaar geleden

Super bedankt voor de tip! Ik heb 'm al in huis😃 is er in 3 kleuren.
Oh wat goed! Wilde toevallig morgen langs de Hema. Dus ben benieuwd!

2 jaar geleden

Zie 'm nu toevallig ook bij de Action voor €6, heb er zelf ook eentje met rits en vind dat wel heel prettig: https://www.action.com/nl-nl/p/3012635/teddy-shopper/

2 jaar geleden

Inmiddels 4 tassen van studio Noos, allen in uitverkoop maar met verschillende kleurtjes besteld en past daardoor altijd bij mijn outfit haha Vind hem ideaal, alles gaat er in en is te wassen, ook niet geheel onbelangrijk.

2 jaar geleden

Uiteindelijk zelf deze gescoord bij de zeeman voor 10 euro! Vond die net wat leuker dan de teddy en die van de action paste niet om de hendel. Deze gaat precies. Heel blij mee

2 jaar geleden

Reactie op Bb1903mp

Ik heb ook een teddy tas, tijdje geleden bij de Aldi gekocht voor +/- €8, e ...
Ze hebben ze deze week weer bij de Aldi, echt een top tas 👍🏻