7 Reacties
2 jaar geleden
Ik zeg niet dat het klopt wat ik zeg maar mijn dochtertje heeft ook extreem last van muggenbeten.
De kleine muggenbultjes zijn dan de volgende dag ook dik en gezwollen.
Mocht het toch kloppen wat de huisarts zegt. Bij kleine kinderen helpt alleen een waaier op de kamer. Muggen raken hierdoor gedesoriënteerd .
Succes!
2 jaar geleden
Kleintjes reageren heftiger op muggen beten dacht ik… En het lijkt wel alsof muggen meer van kleintjes houden haha. Ook is bloedgroep O een stuk aantrekkelijker voor muggen.
De bult in haar gezicht verkleurd nu en t ziet er uit jeez..
muggen prikken standaard door katoen heen hoor, t zijn rot beesten. Ik scan de kamer voor t slapen en probeer een uur van te voren een diffuser of olie brander aan te zetten met de volgende olietjes :
Grapefruit
Eucalyptus
Rozemarijn
Ik bestel ze bij natural heroes.
Hoop dat je hier wat aan hebt
💋
2 jaar geleden
Oh en misschien helpt “ prik weg” zalf en insmeren met happy soaps “ anti insect”
2 jaar geleden
Reactie op Mom of moon
Kleintjes reageren heftiger op muggen beten dacht ik… En het lijkt wel also ...
Echt geen rozemarijn en eucalyptus gebruiken.
Onderstaand gaat over rozemarijn
Niet gebruiken bij baby\'s en kinderen onder de 6 jaar. De olie werkt zelfs in lage dosering sterk stimulerend; daarom is rozemarijn \'s avonds (voor het slapen gaan) af te raden.
Mijn dochter heeft ook deze enorme bulten van muggen en wij niks. Ze vinden haar lekkerder denk ik🙈
2 jaar geleden
Pfff hier ook enorm last van muggen en dus bulten. Wij gebruiken voor onszelf een muggenstekker, maar om dat nou op de babykamer ook te doen? Klinkt wat heftig. Iemand anders suggesties, want als dit nog de hele zomer zo door gaat is het ook niet te doen!

2 jaar geleden
Reactie op Rotterdamse
Pfff hier ook enorm last van muggen en dus bulten. Wij gebruiken voor onsze ...

Waaier op de kamer, werkt als enige uitstekend. Hier over de 4 jaar ervaring ;)