13 Reacties

2 jaar geleden

Vorige keer nam ik davitamon compleet mamafit en heb deze nu weer in huis gehaald voor na de bevalling

2 jaar geleden

Ik heb Vitakruid Mama, voor tijdens en na de zwangerschap (lactatieperiode staat er op de verpakking, ik weet niet of je borstvoeding wil geven ook?). Daarnaast gebruik ik van Vitakruid de visolie 1400. Voel me echt fitter en beter sinds ik die gebruik en Vitakruid is een goed merk, kan het zeker aanraden!

2 jaar geleden

Davitamon mamafit Fijn om extra vitamine binnen te krijgen 😊

2 jaar geleden

Tip verdiep je in het merk. Sommige merken kan je net zo goed je geld weg gooien🙈 Vitakruid, orthica, vitals zijn iig goeie merken. Vaak wat duurder maar dan heb je er ook echt iets aan. Probiotica zelf nemen (bij bv) is ook een aanrader voor minder darmkrampjes.

2 jaar geleden

Reactie op Zeefjuh

Tip verdiep je in het merk. Sommige merken kan je net zo goed je geld weg g ...
Inderdaad. Ik slik mama tabletten, visolie, vitamine D en magnesium van vitakruid. Daarnaast ook de probiotica genomen, deze is nu op en ga over op probiotica van orthica.

2 jaar geleden

Ik kies zelf ook voor vitakruid of Solgar. Zijn natuurlijke producten/vitamines. Wat je kan vinden bij Etos/Kruidvat zijn vaak synthetisch

2 jaar geleden

Floradix 🤓

2 jaar geleden

Je zou eens kunnen kijken op de insta van; femmegetic. Zij heeft speciaal voor mama’s suplementen pillen ontwikkeld

2 jaar geleden

Vitakruid mama dag en nacht 👍🏼 Dingen als Davitamon werd mij afgeraden omdat het synthetisch is. Maar die van vitakruid merkte ik ook echt verschil bij!

2 jaar geleden

Reactie op littelovebaby

Inderdaad. Ik slik mama tabletten, visolie, vitamine D en magnesium van vi ...
Slik je dan nog extra vit D? Dat zit namelijk ook al in de mama tabletten. ( en volgens mij is t best zinloos om nog meer te slikken want het overschot plas je toch uit) 😅

2 jaar geleden

Reactie op yvonneth90

Slik je dan nog extra vit D? Dat zit namelijk ook al in de mama tabletten. ...
Ja tijdens de zwangerschap werd aangeraden om extra te slikken dus maak het nu naar op 😅

2 jaar geleden

Ik slik nog steeds Golden Naturals Mama en visolie! De mama blijf ik sowieso slikken omdat het goed is om nu juist wat extra vitamine binnen te krijgen + er zit ijzer in. Dat heb ik wel echt nodig merk ik, ben wel extreem moe!

2 jaar geleden

Even een vraagje, ik zie van golden naturals, vitakruid en solgar potjes alleen voor de zwangerschap en borstvoeding periode. Nu had ik davitamon klaar staan maar wil me toch verdiepen in "de betere" opties door de reacties. Maar ik ga geen borstvoeding geven. Geven jullie allemaal borstvoeding icm deze supplementen? Of zijn er ook die dit slikken zonder borstvoeding. Of zijn er andere tips voor de postpartum periode icm flesvoeding? Kan me voorstellen dat mijn lichaam hierdoor bepaalde dingen niet zelf aanmaakt.