10 Reacties
2 maanden geleden
Wow geen idee of dit puur toeval is of aan de leeftijd ligt maar hier net zo.
Best last gehad van de 14 maanden prik (wel pas na 10 dagen). Echt koorts en een zielig vogeltje. Daarna ook overdag veel schreeuwen/frustratie. En ‘s nachts is het ook echt keihard gillen als ze wakker wordt. Ook ‘s ochtends is ze niet het vrolijke meisje zoals eerder.
Hopelijk is dit nog even een nasleep van het beter worden en is dit snel weer terug naar normaal 😕. Geen tips, wel herkenning.
2 maanden geleden
Reactie op MinkaL
Wow geen idee of dit puur toeval is of aan de leeftijd ligt maar hier net z ...
Oh! Wat fijn voor mij om te lezen dat er herkenning is, maar ook zo stom voor jullie!
Hier heeft ze 3 dagen echt hoge koorts van 40 graden gehad, dus ik kan nog wel begrijpen als haar lichaam nog niet helemaal hersteld is. Maar toch vind ik het gek dat het opeens zo’n paniek met zich mee brengt om te gaan slapen..
2 maanden geleden
Zou het een oorontsteking kunnen zijn? Geen ervaring mee, maar dat schijnt pijnlijk te zijn met liggen. Misschien dat het pijn doet als ze neergelegd wordt?
2 maanden geleden
Nou bij ons had ze geen last van de 14maanden prik. Maar sinds sprong 9 zich heeft voor gedaan hebben wij ook een heel ander kind.
Heel veel boos, zichzelf slaan en krijsen. Veel wakker in de nacht, niet willen eten. En ze was echt het meest makkelijke kind ooit die nergens moeite mee had…
2 maanden geleden
Mijn dochter was een tijd geleden ook ziek met koorts. Daarna was het echt een paar nachten drama met slapen. Direct huilen als ik haar wilde wegleggen, vaak huilend wakker. Maar na die paar dagen was het ineens weer normaal. Alsof ze even moest bijkomen van het ziek zijn. Denk dat je er nog even een paar dagen doorheen moet🙈
2 maanden geleden
Bedankt voor de reacties allemaal!
Gister avond was het weer zoals vanouds gelukkig 😊
Ze ging meteen lekker liggen, draaide zich om en sliep haha. Ook vanochtend met wakker worden was het niet meteen krijsen, maar ging ze nog even met haar knuffels spelen.
Gelukkig zijn we er snel doorheen