17 Reacties

2 jaar geleden

I LOVE IT.

VRIEND

2 jaar geleden

Ik vind Zion echt een hele mooie naam voor een jongen ❤️

2 jaar geleden

Het is idd een aparte naam en zeker origineel. Bedenk wel dat de meerderheid het met de Nederlandse uitsprak zal zeggen dus Zie-on ipv het Engelse Zeye-on (wat ik veel mooier vind klinken). Misschien dat dat nog iets uitmaakt?

2 jaar geleden

Ook een mooie religieuze betekenis. Ik vind het een prachtige naam!

2 jaar geleden

Mooi!

2 jaar geleden

Zion NP is ZO mooi! Dus ik snap de associatie 😊. Zoals hier al eerder is gezegd associeer ik het daarnaast ook wel met religie. Als het beloofde land of iets dergelijks?

2 jaar geleden

Ik ken iemand die de Zoon heet. Mooie naam hoor!

2 jaar geleden

Zion

2 jaar geleden

Ik vind t ook heel mooi! Stond op ons lijstje bij ons zoontje. Vind het niet perse een aparte naam, wel een unieke krachtige naam!

2 jaar geleden

Ik vind het een hele leuk naam! 🥰
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Hele leuke naam! Deze stond in onze top 3 jongens namen maar wij krijgen een meisje.

2 jaar geleden

Heel mooi. Zoon van Lauren hill heet ook zo. Is ook een gelijknamig nummer van haar over hem

2 jaar geleden

Ik ken zelf ook een Sion en een Zian. Ook nog opties. Ik vind de naam Zion iig mooi!

2 jaar geleden

Heel mooi, stond ook op ons lijstje. Wel Nederlands uitgesproken zouden wij doen, kan me voorstellen dat Engels ook een mogelijkheid is dus in die verwarring moet je wel zin hebben

2 jaar geleden

Ik vind het niet apart hoor. Ik ken meerdere jongens die zo heten. En Zion is een prachtig NP dus snap helemaal dat je je zoon hier naar wilt vernoemen 😉

2 jaar geleden

Ik moet denken aan "Zionisme" 😅

2 jaar geleden

Doen!! 🤗 mooie naam!