18 Reacties
2 jaar geleden
Hier ook, hij sliep net eindelijk 7+ uur voor bijna een week maar nu lijkt het weer te minderen 😞
En zijn buikje was wel flink gevuld met slapen
2 jaar geleden
Helaas hier ook wakker, gister nacht weer terug geslapen tot 7 uur. Net een fles gehad en ze vind het erg gezellig
2 jaar geleden
Hier ook! Rond 1u wakker en dan vervolgens druk met der handjes. Ik vind de nachten niet zo erg, maar om dan vervolgens de dag nog door zien te komen met nog een grote zus erbij.
Ik geef borstvoeding dus na een nieuwe luier net toch nog maar even proberen te voeden.
Weten jullie de oorzaak? Ik heb wel begrepen dat het kan zijn vanwege het 3de sprongetje.
Ow en met dat ik dit type poept ze ook even der broek vol 👍
2 jaar geleden
Hier ook wakker. Wel om te drinken. Maar ook net om 01.00 al en viel zelf daarna pas om 02.00 in slaap. Heb 3,5 uur op de teller tot nu toe. Hopelijk pakt hij nu nog even 2/3 uurtjes….
2 jaar geleden
Reactie op Linde97
Fijn dat ik niet de enige ben 😄 Gelukkig maken de lachjes veel goed
Nee zeker niet de enige! Hier wel een lange ruk gemaakt van 19:15 tot 02:45 dus hij kwam nu wel echt om te drinken. Viel daarna eigenlijk wel direct in slaap maar toen zat er een boertje dwars en dus alsnog weer wakker. Nu na een half uur wiegen toch in slaap gekregen. Trusten! 🤪💤
2 jaar geleden
Reactie op MeidenMama22137
Hier ook! Rond 1u wakker en dan vervolgens druk met der handjes. Ik vind de ...
Ik denk sprong hier ja. Hou het niet zo bij, maar zij slapen is sinds een paar dagen anders. Nu na 30 min telkens wakker overdag en met beel moeite verder slapen. Voorheen was dit soms alleen in bed lastig, maar nooit in de draagdoek of kinderwagen. En er komen weer nieuwe vaardigheden bij, dus daar zal t wel aan liggen. Gaat weer over 🤪
Ik ben vandaag alleen met de peuter en baby, herkenbaar ook, hoop dat ze zich beiden gaan gedragen haha
2 jaar geleden
Reactie op Joni22
Nee zeker niet de enige! Hier wel een lange ruk gemaakt van 19:15 tot 02:45 ...
Oh lekker zeg! Hier van 20.00 tot 1.30, dus prima. Ik heb m'n baby ook in bed, leek knock-out na nog een beetje drinken net. Hopelijk gaat ie slapen, hoor nog een beetje onrust.
Slaap lekker!