17 Reacties
5 maanden geleden
Hoi! Jeetje herkenbaar . Wat toevallig want op dit moment zitten wij met hetzelfde probleem. Ik zit wanhopig op internet te lezen wat het kan zijn en mijn vriend zit met de kleine op schoot die helemaal overstuur is en niet meer wil slapen. Al een paar nachten. Overdag gaat het slapen goed. Maar als hij s’nachts wakker wordt, dan is het hek van de dam. Hij huilt net zo lang totdat we hem in ons bed nemen. Uit wanhoop kies je daar dan maar voor. Maar is het goed of laat je hem dan aan een ander ‘fijn’ bed wennen?
5 maanden geleden
Wij hebben last van kortdurende schreeuw/huiltjes. Uit t niets, misschien 4 seconden. In haar slaap. Gelukkig dus niet zo erg zoals jij beschrijft. Ik dacht dat het misschien buikkrampen waren want hoor haar darmpjes dan vaak ook rommelen 🙈. Lastig he dat je niet met je kunnen praten
5 maanden geleden
Hier ook zo! Het is begonnen sinds zijn verjaardagsfeestje zondag 😢 dacht eerst de prikkels van t feestje maar nu zijn we de 3e nacht begonnen, zo hard schreeuwen, 🥺😢 elke 1 a 2 uren. En als ik hem bij ons leg, ligt hij gewoon voor zich uit te staren 😭 mijn hart breekt. Geen idee wat er gaande is..
5 maanden geleden
Reactie op kelldd
Hier ook zo! Het is begonnen sinds zijn verjaardagsfeestje zondag 😢 dacht ...
Ohgod… :( hier zaterdag verjaardags feest durf nu niet meer
5 maanden geleden
Reactie op kelldd
Hier ook zo! Het is begonnen sinds zijn verjaardagsfeestje zondag 😢 dacht ...
Kan makkelijk slaapregressie zijn
5 maanden geleden
Reactie op kelldd
Denk je?😢 het is zo zielig, nu net weer aan t huilen in zijn bedje.. ik we ...
Ligt er aan hoelang t huilen is… bij ons huilt die ook wel is in cyclus overgang en dan pakt die zelf weer speentje en slaapt verder.
Ik zou intervallen doen .. maar als dat niet helpt ja dan bij je pakken maar geen idee of die dan wel gaat slapen?
5 maanden geleden
Reactie op kelldd
Hier doet hij zelf de moeite niet om te nemen.. ik heb hem net even getroos ...
Ah nou gelukkig… wss zoeken ze nabijheid en dat je er nog bent…
5 maanden geleden
Wij hebben dit ook sinds ik denk een week voor haar verjaardag tot nou, dan lijkt het alsof ze wakker is maar dan is ze in haar slaap kei hard aan het huilen , en dat kan kort duren of wel 20 seconden of soms langer, maar ik dacht dat het met dromen te maken had? Beetje gek elke keer, word op een nacht soms wel 6 keer wakker van de babyfoon zonder dat er iets is 😅
5 maanden geleden
Hier toevallig ook sinds een paar dagen schrik me rot iedere keer denk dat er gelijk wat is gebeurd.
VRIEND
5 maanden geleden
Hier ook al een paar nachten… Krijgen haar ook echt niet gekalmeerd, sterker nog ze wordt boos en duwt ons weg… Ze krijgt voor het slapen nog een fles van 150ml dus nu na 2-3 uurtjes kan ik mij niet voorstellen dat het echt honger is… Maar een flesje gaat er wel meteen in, melk of thee maakt niet uit, het kalmeert haar iets en daarna mogen we haar wel troosten en weer in slaap helpen..
Vind het erg lastig wat te doen en waar we goed aan doen.