25 Reacties

3 maanden geleden

Wij hebben Kruidvat voor overdag, voor 's nachts gebruiken wij pampers baby Dry en dan een maatje groter. Gaat altijd goed šŸ‘šŸ»

3 maanden geleden

Pamper night pants. Heb 2 jongens die op hun buik slapen en dit zijn de enige luiers die werken. En een loszittende romper helpt daarbij ook.

3 maanden geleden

Wij hebben die van de etos woezel en pip, nooit geen problemen mee

3 maanden geleden

Reactie op Wendy010

Wij hebben die van de etos woezel en pip, nooit geen problemen mee
En dan gewoon eigen maat? Of een maat groter?šŸ˜Š

3 maanden geleden

Reactie op Aprillia

En dan gewoon eigen maat? Of een maat groter?šŸ˜Š
Ik heb de 5+ maar als dat pak op is neem ik de 6, maar hij is dan ook 14 maanden en 11 kilo hahaha

3 maanden geleden

Reactie op Wendy010

Ik heb de 5+ maar als dat pak op is neem ik de 6, maar hij is dan ook 14 m ...
Hahah yess hij ook, 14 maanden 11 Ć” 12 kilošŸ¤£

3 maanden geleden

Reactie op Aprillia

Hahah yess hij ook, 14 maanden 11 Ć” 12 kilošŸ¤£
Heerlijk toch lekker spekkie haha. Ach zodra ze gaan lopen zijn ze het vanzelf kwijt hoor

3 maanden geleden

Hier werkt helemaal niks door al zā€™n gerol door het hele bed heenšŸ¤£ Wij doen nu over de luier een luierbroekje heen en dan gaat het altijd goed!

3 maanden geleden

Wij gebruiken altijd Rascal + Friends. Ik vind ze ā€œlekker dikā€. Onze zoon draagt maat 4. De luiers vallen best ruim

3 maanden geleden

Reactie op Narcis23

Hier werkt helemaal niks door al zā€™n gerol door het hele bed heenšŸ¤£ Wij doe ...
Nou, dit dus. Hij rolt hier ook alle kanten opšŸ˜­.

3 maanden geleden

Hier lekt ze ook altijd door de Kruidvat luiers heen. Ben nu voor de nacht op Pampers over gegaan. Bij die van kruidvat kwam zelfs vaak heel de vulling eruit. Zo vies!!!

3 maanden geleden

Misschien een tweede luier, maat groter, achterstevoren over de eerste doen? Dat blijft goed zitten en als het lekt vangt de buitenste luier het op :)

3 maanden geleden

Overdag kruidvat, snachts luierbroekjes van pampers baby Dry. Nog nooit doorgelekt. Overigens kiezen we de grootste eigen maat waar haar gewicht net binnen valtšŸ‘

3 maanden geleden

Ik zweer bij broekjes snachts. Maakt bij ons niet uit welke variant.

3 maanden geleden

Reactie op Spartelomeus

Misschien een tweede luier, maat groter, achterstevoren over de eerste doen ...
Heb Ć­k uitgeprobeerd maar helaas werkt dat hier niet

3 maanden geleden

Reactie op Doppiej

Overdag kruidvat, snachts luierbroekjes van pampers baby Dry. Nog nooit doo ...
Jaaaa ik lees veel positieve verhalen over de die broekjes šŸ˜

3 maanden geleden

Overdag kruidvat luier broekjes, snachts pamper dry nights broekjes! Toevallig laatst 2 nachten achter elkaar doorgelekt, maar toen zat de luier niet goed aan.

3 maanden geleden

Hier gebruiken we graag de Rascal luiers

3 maanden geleden

Wij hadden dit ook en hebben voor de nachten nu baby dry pants van pampers in een maat groter ! Werkt bij ons top!

3 maanden geleden

Omdat ze de hele nacht op haar buik slaapt, doen we de luier andersom aan. Ik weet niet hoe jullie meneer ligt?