10 Reacties

4 maanden geleden

Ons zoontje is op 01-08 1 geworden en wil ook nog elke nacht een fles rond 00.00u. Ook wordt hij vaker wakker voor de spee.

4 maanden geleden

Onze dochter ook hoor! Is bijna 13 maanden en komt nog 1 keer per nacht rond 03:00 uur voor de borst. Overdag eet ze ruim en krijgt ze in de middag een flesje koemelk. Ik denk dat ze de nachtvoeding echt nog nodig heeft dus ik laat het erbij. Ze slaapt vanzelf wel een keertje door :)

4 maanden geleden

Hier ook een kindje met koemelk, is van 28/07 en komt ook nog 2x per nacht. Krijgt rond 19u een fles en is dan om 23u30 voor de eerste keer en rond 3u30 nog eens, krijgt nu groeimelk van Alpro soya, de havermelk

4 maanden geleden

Hier ook rond 3 à 4u elke nacht nog borstvoeding

4 maanden geleden

Speentje zijn we mee gestopt met 10 maanden (was wel echt een tijd wennen). Qua voeding soms slaat ze een nachtje over maar zeker 2/3e van de nachten nog een voeding en vaak ook nog wel een keer tussen 22-23u. (Borstvoeding) Eerste kindje kreeg zeker nog tot anderhalf jaar ‘s nachts een klein flesje melk. En daarna ook nog wel eens.

4 maanden geleden

Hier bijna 14 maanden en ook nog elke nacht 1 fles, met een beetje pech nog 2😅 Overdags eet hij ook meer dan genoeg en nog een ochtend en avond fles.

4 maanden geleden

Altijd als ik een topic lees als dit, is het een verademing dat je niet de enige bent.. als je zoveel mensen om je heen hebt met de kids waarvan de kleine natuurlijk allemaal doorslapen.. en onze dochter deed dit ook niet, dus voor ons ook nieuw. ons zoontje is 13 maanden en nog steeds 1 keer vaak tussen 3 en 5 ergens. Wel hebben we dit al terug gebracht naar 60cc halfvollemelk, 60cc water en nog 2 schepjes melkpoeder. Maar meneer is het er nog niet mee eens om die nacht er af te doen..

4 maanden geleden

Ons zoontje is ook altijd tussen 2 en 5 wakker en slaapt dan alleen verder als hij een fles krijgt. Ik heb nog een dochter van 4 en die sliep rond deze leeftijd echt allang door.. dus dit is wel echt even wennen en had ook niet verwacht op deze leeftijd er nog elke nacht uit te moeten. Het is echt wel vermoeiend en vraag me af wanneer het stopt! Wel heel fijn om te lezen dat we niet de enige zijn, zo voelt het wel soms!

4 maanden geleden

Hier ook (weer) regelmatig een nachtvoeding. Sowieso wil ze tegen de ochtend om een uur of 6 altijd een fles, maar de laatste dagen komt ze ook rond middernacht weer. Ze krijgt snachts flessen kunstvoeding (180+3). Eigenlijk is het meer vocht dan voeding, maar water accepteert ze dan niet... en ook de juiste hoeveelheid schepjes (180+6) zorgt er niet voor dat ze doorslaapt. Ze zal het wel nodig hebben momenteel.

4 maanden geleden

Fijn om te lezen dat we niet de enige zijn🙈. Je leest overal dat kindjes al maanden doorslapen. Wij hebben in 13 maanden hooguit 5 nachten zonder twee flessen voeding gehad. En het is ook echt honger, z’n buikje knort. Onze dochter (nu 4) had dit al met een maand of 8 of 9 niet meer nodig.