17 Reacties
6 maanden geleden
Hier is het enige wat voor een paar minuutjes helpt, stukjes van de Teletubbies waar je kinderen ziet pff
6 maanden geleden
Reactie op Chelsea1234
Hier is het enige wat voor een paar minuutjes helpt, stukjes van de Teletub ...
En ook niet altijd helaas
6 maanden geleden
Wij hebben deze elektrische vijl. Is nog steeds een uitdaging, maar ik zet hem meestal in de schommel (hangt hier binnen) als hij z'n hand dan weg wilt trekken, trekt hij zichzelf als het ware naar me toe. Ik vind deze vijl echt een uitvinding!
https://www.bol.com/nl/p/baby-nagelvijl-elektrische-nagelvijl-baby-nagelverzorging-baby-nagelknipper-ook-voor-volwassenen-baby-cadeau-groen/9300000124467922?referrer=socialshare_pdp_androidapp
6 maanden geleden
Wij knippen onze zoon zijn nagels tijdens het drinken. We zijn ermee begonnen als hij nog borstvoeding kreeg, maar ook tijdens een flesje blijft hij rustig.
6 maanden geleden
Ik heb toen mijn zoontje een paar maand oud was een elektrische nagelvijl (zo'n ronde) aangeschaft en ben zijn nageltjes gaan bewerken tijdens zijn slaapjes. Dat werkt nog steeds. Zelfs met nagelclipper inmiddels. Wel moet hij dan diep slapen.
6 maanden geleden
Wij knippen zijn nagels als hij in zijn wipper zit. Hij kijkt altijd gebiologeerd toe wat ik aan het doen ben.
Moet wel zeggen dat hij tot nu toe alles wel toe laat. Ook tandenpoetsen enzo..
6 maanden geleden
Heb je het al geprobeerd als ze in bad zit? Dat is het enige moment dat ze het hier prima vind😅.