20 Reacties
2 jaar geleden
Same here… zelfs in haar slaap trekt ze dr handen weg. Óf komt het net niet uit, ben ik zelf druk. Wat een gedoe he? Haha. Ik ga maar eens zo’n elektrische aanschaffen. En wat ik wel doe nogsteeds is sokjes om. Ik zit overigens wel onder de krassen. Miauw.
2 jaar geleden
Ik zet ze gewoon op schoot met dr rug naar me toe.. filmpje aan op tv.. en knip ze gewoon met een normale nagelschaar.. zo gepiept
2 jaar geleden
Ik wil echt niemand een vervelend of naar gevoel geven… maar zo vroeg al schermtijd? Ik schrik er wel een beetje van. Het draagt nul bij aan de ontwikkeling…
2 jaar geleden
Reactie op Mom of moon
Ik wil echt niemand een vervelend of naar gevoel geven… maar zo vroeg al sc ...
3 minuten om even nagels te knippen🤷🏻♀️
2 jaar geleden
Reactie op Firstfrummel❤️
3 minuten om even nagels te knippen🤷🏻♀️
Ieder z’n eigen ding 🌹
2 jaar geleden
Reactie op Mom of moon
Ieder z’n eigen ding 🌹
Ja precies.. ik heb een tweeling en kan je vertellen dat het enorm zwaar is om ze de hele dag bezig te houden.. dus af en toe is een filmpje heel fijn om even adem te krijgen.. dan is het heel makkelijk om te zeggen “ik wil niemand een naar gevoel geven” maar dat doe je wel degelijk.. en aangezien ik de enige ben die over een filmpje begon, voel ik me aangesproken..
2 jaar geleden
Niet nodig! Veel moeders om mij heen zie ik dit doen, en als ik hen (beleefd) probeer te informeren over wat het doet, is het vaak “ oh jeejtje, wist niet dat het zo erg was”.
Ze kijken mee op onze telefoons, computers en als je een tv kijker bent kijken ze òòk daar al mee.
Het was goed bedoeld lieverd, geen aanval naar jou.
💋
2 jaar geleden
Reactie op Mom of moon
Ik wil echt niemand een vervelend of naar gevoel geven… maar zo vroeg al sc ...
Ik geloof oprecht dat je het niet zo bedoelde, maaaar ik snap de andere mama’s ook die zich hierop aangesproken voelen.
Heel eerlijk? De eerste weken toen ik even rustig wilde eten zat zij in de trip trapp naar baby sensory op Youtube te kijken. Haar laten krijsen in de box was geen optie maar mama was echt op dan maar zo. 😩
We doen allemaal ons best. ♥️
2 jaar geleden
Ja natúúrlijk! Iedereen verdient een break.
Het valt me alleen zo op in onze maatschappij snap je…
En laten krijsen is idd geen optie!
Iedereen moet doen wat goed voelt 💋