136 Reacties

3 jaar geleden

Si毛nna Miley

3 jaar geleden

Lo茂s Loua Chlo毛 Demi Ruby Novi Dex Zayn/Zane Kai Quint/Quinnt Elay/Ilay Finn/Fynn Jay Vigo

3 jaar geleden

Wij hebben voor een meisje: Derya Dilay Zara Samira Amira Lina Voor een jongen: Zayn (maar ik heb t idee dat iedereen zo heet馃槄) Arda Emir Zykra Can Arif

3 jaar geleden

Ik weet al dat we een jongen krijgen en we denken aan Amine Novel Benyamin Moussa Liyam Naim 馃挋 Voor een meisje had ik Nora Sophia Lina Maysa Senna 馃挅

3 jaar geleden

Ik weet al dat we een meisje krijgen en we hebben nu No茅 / No毛 / Noa Liz Yara Sofie Vind het best lastig. We hebben al een dochter Jinthe, vind het ook wel leuk als het een beetje bij elkaar past馃槉

3 jaar geleden

Wij hebben: 馃挄 Milou 馃挋 Remy We hebbem al een dochter Norah

3 jaar geleden

Meisjes: Fayen Row茅e Hedi Jongens: Keano We vinden jongensnamen ontzettend moeilijk 馃槄

3 jaar geleden

Reactie op JaneB

Meisjes: Fayen Row茅e Hedi Jongens: Keano We vinden jongensnamen ontzette ...
Hier ook!馃槄馃槳

3 jaar geleden

We laten ons verrassen bij de geboorte en hebben eigenlijk maar 1 naam, net als bij ons zoontje. Onwijs lang getwijfeld tussen allerlei namen, maar sinds een paar dagen zijn we er uit: hij of zij zal Dominique gaan heten 馃挍

3 jaar geleden

Jongen: Hidde Fedde Melle Rinze Meisje: Mila Milly Zo毛 Fenne

3 jaar geleden

Reactie op Margriet-92

Ik weet al dat we een meisje krijgen en we hebben nu No茅 / No毛 / Noa Liz Y ...
Ik vind het allemaal mooi bij Jinthe passen. Wij hebben ook al een Jinte 馃グ

3 jaar geleden

Wij krijgen en jongen, maar de meisjes namen op ons lijstje deel ik graag met jullie! Noortje Lotte Lauren Maartje Lor茅n Hanna Lorelei Lilly Elizabeth

3 jaar geleden

Ons dochtertje heet Milly 馃挅 Jongen; Jessy Charly Micky Jaimy Milan Lio Joah meisje; Rose Izzy Ivy Marley Jess Jessy Danni Holly Essie Julie Indy Bowy Mirle Jaimy

3 jaar geleden

We denken er over uit te zijn, maar wie weet wordt het nog allemaal anders 馃槀 We willen wel een tweede naam geven om onze ouders te vernoemen, maar de eerste naam wordt de roepnaam. Meisje: Vieve Lucy Jongen: Julius Marijn Ik vind voor jongens nog mooi: Joa Olivier Mees Samuel Meisjes: Flore Veerle Nova Madelief

3 jaar geleden

Reactie op SAN696

Ik weet al dat we een jongen krijgen en we denken aan Amine Novel Benyam ...
Nu ik het lijstje hier zie staan realiseer ik me pas dat alle meisjes namen op een A eindigen. Grappig!

3 jaar geleden

Wij hebben drie jongens: Jazz Billy Silver Krijgen nu een meisje maar vind de naam zo lastig! Milou- Kate Liva Mocht iemand nog een leuke matchende naam hebben? 馃槄

3 jaar geleden

Wij hebben thuis al een Roan, Sophie (Sophie Isabel) en een Lisa (Lisa Roos). We weten nu nog niet wat we krijgen. Voor de jongensnaam zijn we er denk ik wel over uit. Dat is de naam die al hadden voor als onze tweede een jongen zou worden. Een meisjes naam hebben we nog niet. Dat was voor onze jongste dochter ook al zo lastig haha. Dus ik kijk hier ook even om inspiratie op te doen.

3 jaar geleden

Ik heb de naam jazzlyn nu 17+3 hebben tehoren gekregen dat we een meisje verwachten

3 jaar geleden

Meisje: Amelia (op zn engels uitgesproken) Jongen: ??? We hebben wel namen maar zijn beide niet super super enthousiast erover. Gabriel Nicolas

3 jaar geleden

Wij hebben voor jongen: - Louis - Arthur - Georges - Maurice - Lucas We zijn er echt nog niet uit. Wat vinden jullie de leukste naam van dit lijstje?