27 Reacties

één jaar geleden

Wij zijn het er gelukkig wel over eens. Maar een tip: als jij verveel weet en je vriend niet, zeg dan tegen je omgeving dat je het niet weet! Mijn schoonzusje en zwager wisten het wel, maar zeiden van niet. Heeft ze een hoop vragen en speculaties gescheeld 😉

één jaar geleden

Verveel = het wel trouwens 😊

één jaar geleden

Hihi bij ons is het net andersom. Ik wil het niet weten maar mijn vriend wel. Hier moeten we het maar nog even goed over gaan hebben

één jaar geleden

Reactie op Melanie162

Wij zijn het er gelukkig wel over eens. Maar een tip: als jij verveel weet ...
Dat is natuurlijk het allerfijnst, om op één lijn te liggen 😊. Willen jullie weten wat het wordt? Het lijkt mij inderdaad ook verstandig tegen de buitenwereld te doen alsof ik niets weet. Mensen gaan toch op je woordkeuze letten, erg vermoeiend lijkt mij 🤪

één jaar geleden

Reactie op Xkirstnn

Hihi bij ons is het net andersom. Ik wil het niet weten maar mijn vriend we ...
Haha dat kan natuurlijk ook! Ben benieuwd wat voor oplossing jullie er op vinden 😜

één jaar geleden

Reactie op G.J.93

Haha dat kan natuurlijk ook! Ben benieuwd wat voor oplossing jullie er op v ...
Ik denk dat we het gewoon allebei gaan weten. Hihi. Wat mijn vriend ook zegt, het maakt het een stuk makkelijker voor bij de keuzes die je maakt voor de babykamer en st spulletjes

één jaar geleden

Ik vraag me af hoe je in staat kan zijn om nog zo lang te wachten op wat het wordt! 🙈 Ik ben zelf zo benieuwd 😅

één jaar geleden

Lijkt me wel lastig, omdat zodra je het weet je toch bijv meisjeskleding of jongenskleding zal kopen. Of een roze hydrofieldoek bijv. Wij willen het allebei heel graag weten en hebben het ook meteen met iedereen gedeeld. Anders gaan mensen enorm raden

één jaar geleden

Haha wij hebben dit geprobeerd! Ik heb het welgeteld 2 weken volgehouden. Daarna moest ik het hem vertellen! Dat is een te groot geheim om te zwijgen (voor mij althans) 😁

één jaar geleden

Hier bij de eerste wilde ik t niet weten, vriend wel. Compromis was een geslachtsbepaling, en bij eventueel volgende kindjes niet. Ik ben nu zwanger van de 2e en hij zeurt er alsnog om, maar ik hou voet bij stuk 😂.

één jaar geleden

Ik vraag me af hoe je in staat kan zijn om nog zo lang te wachten op wat he ...
Nou echt hè! Heb altijd gedacht dat ik wel zou kunnen wachten tot de geboorte, maar ben nu al zo benieuwd 🥰

één jaar geleden

Reactie op SAN696

Lijkt me wel lastig, omdat zodra je het weet je toch bijv meisjeskleding of ...
Zou qua inkopen hier wel op letten denk ik.. maar denk dat het gewoon een enorme sport wordt me niet te verspreken. Nog maar even goed over nadenken 🤔

één jaar geleden

Reactie op 89stephanie

Haha wij hebben dit geprobeerd! Ik heb het welgeteld 2 weken volgehouden. D ...
Haha kan ik mij helemaal voorstellen. En zou het sneu vinden als hij er dan toch achterkomt. Misschien is het dan beter toch beiden af te wachten. Maar dacht wie weet zijn er ook succesverhalen 😜

één jaar geleden

Reactie op M00nchild

Hier bij de eerste wilde ik t niet weten, vriend wel. Compromis was een ges ...
Zul je niet zien inderdaad! Maar een compromis is een compromis. De vorige keer heb jij water bij de wijn gedaan 🤪

één jaar geleden

Wij hebben precies hetzelfde. Mijn man roept al heel lang dat hij het niet wilt weten en ik wilde het wel altijd weten maar hij heeft me aan het twijfelen gebracht. We zijn al zover dat we als we het zelf weten doen alsof we het niet weten om geen vragen te krijgen. Maar als ik nu al wel eens kijk naar babykleertjes ofzo er bijna geen genderneutraal dus zou je voor een jongen en een meisje moeten kopen. Als mijn man het niet zou weten en ik wel, komt hij er toch wel achter door de dingen die ik zou kopen dus wij vinden het ook nog steeds heel lastig. Misschien inderdaad een compromis deze zwangerschap het wel weten omdat alles nu nog extra spannend is en bij een tweede (als dat ons gegund is) het een verrassing laten. Moeilijke keuzes allemaal hè waar je samen uit moet komen (in vond een nieuwe keuken uitzoeken makkelijker)🤣

één jaar geleden

Bij de 1e wilde ik het niet weten en mijn man wel. Bij de 20 weken echo besloten het envelopje met geslachtsbepaling mee te nemen. Later die dag toch gekeken. Nu bij de 2e wil ik het wel weten vanuit praktisch oogpunt maar nu wil mijn man niet 🙈 We hebben nog een paar weken om te beslissen 😉 En zou het verder geen gedoetje laten worden. Hoe dan ook, bij de geboorte komen er al genoeg verrassingen op je af zodra je de baby in je armen hebt ❤️

één jaar geleden

Mijn man wil het inderdaad ook liever niet weten, en ik wil het wel heel graag weten. We hebben nu gelukkig een compromis gesloten; hij vind het oké om het wel te weten, maar dan wachten we wel tot de 20 weken echo (ipv 14 of 16 weken)

één jaar geleden

Reactie op Carolavegmond

Wij hebben precies hetzelfde. Mijn man roept al heel lang dat hij het niet ...
Haha dat zeg je goed. Wij zitten nu toevallig middenin een verbouwing. De keuze voor een keuken of badkamer is makkelijker gemaakt😂. Snap daarnaast ook best de charme van het nog niet weten. We komen er vast uit. Succes met het maken van jullie keuze 🥰

één jaar geleden

Reactie op AnneVries

Bij de 1e wilde ik het niet weten en mijn man wel. Bij de 20 weken echo bes ...
Grappig dat je er nu beiden weer anders over denkt😉. Zo zie je maar weer. Je hebt helemaal gelijk hoor. Het belangrijkste is dat het gezond is en we lekker kunnen genieten ❤️. Maar hè, die nieuwsgierigheid… 😄

één jaar geleden

Reactie op Marrrie

Mijn man wil het inderdaad ook liever niet weten, en ik wil het wel heel gr ...
Dat kan natuurlijk ook! Nog even wachten dus😃, spannend! 🥰