27 Reacties

één jaar geleden

1e beide niet willen weten, nu in dubio want ik heb alles van de 1e bewaard en als het nu een meisje word kan ik dat allemaal verkopen en nieuwe spulletjes kopen.

één jaar geleden

Reactie op G.J.93

Dat is natuurlijk het allerfijnst, om op één lijn te liggen 😊. Willen jull ...
Ja wij willen het wel graag weten 😊

één jaar geleden

Ik wilde het eigk pas weten na de bevalling, mijn vriend wel al eerder. Wij vinden het niet fijn als de een het wel weet en de ander niet. Ik heb als vrouw al zoveel te bepalen tijdens de zwangerschap (tov mijn vriend) dus ik doe nu water bij de wijn en we gaan het gewoon samen horen bij de 20 weken echo :)

één jaar geleden

Mijn man wilde het ook niet weten bij de eerste en daar ben toen in meegegaan. Alleen ik vond het zelf aan het einde vd zwangerschap echt niet fijn omdat ik voor mijn gevoel niet echt een band kon opbouwen omdat ik niet wist of het een jongen of meisje was en hoe het dan heette. Bij de 2e wou ik het dus echt wel weten, toen ging hij daarin mee voor mij. We hebben het toen niet verteld aan anderen, dat ging prima. Denk dat we het nu weer zo doen.

één jaar geleden

Mijn man begon een tijd geleden met dat het hem wel wat leek om het niet te weten, heb dat direct de kiem ingesmoord met dat ik het 100% wilde weten, zou gek worden ervan en denk ook niet dat alleen ik het voor hem zou kunnen houden (onbewust toch snel dingen zeggen of doen). Maar voor hem was het dus niet een heel stelling iets maar iets dat hem wel wat leek, dat woog niet op tegen hoe graag ik het wel wilde. Anders had ik wss neutraal en (licht) blauwe kleuren gepakt want ik roep toch altijd al dat ik dat ook leuk vind voor een meisje. Je wilt wat situaties in je hoofd hebben voorbereid denk ik.

één jaar geleden

Reactie op G.J.93

Zul je niet zien inderdaad! Maar een compromis is een compromis. De vorige ...
Precies! Haha 😂

één jaar geleden

Hier in mijn eerste zwangerschap het zelf niet geweten tot de bevalling en mijn man wist het wel al met 16 weken maar heeft heel netjes zn mond gehouden en ook voor beide geslachten namen bedacht.. Nu voor de 2e keer in verwachting en nu wil ik het wel weten. Dan heb ik beide keren een andere ervaring;)!