13 Reacties

14 dagen geleden

Hier ook nog geen menstruatie. Ik geef ook nog steeds borstvoeding. Schijnt heel normaal te zijn dat het lang wegblijft. Mocht je heel graag snel zwanger raken dan is de enige optie borstvoeding langzaam afbouwen tot het punt dat je menstruatie terugkeert. En anders is het een kwestie van geduldig afwachten

14 dagen geleden

Ik geef ook borstvoeding en heb nog geen menstruatie gehad. Ik las wel ergens dat de kans klein is dat je menstruatie terug start zolang je om de 4-5u borstvoeding geeft.

14 dagen geleden

Ik geef borstvoeding en was al vrij vlug ongesteld, helaas haha

14 dagen geleden

Hier hetzelfde hoewel ik nog maar 3 keer per dag kolf. Vraag me echt af hoe snel de menstruatie zou terugkeren. Ik begin ook stilaan na te denken over een tweede kindje

13 dagen geleden

Hier ook borstvoeding en ik ben afgelopen maand voor het eerst weer licht ongesteld geweest. Wel blij dat het weer terug is want we zouden ook graag nog een kindje willen. Mijn cyclus is nog niet regelmatig trouwens, maar dat er 'iets' gebeurd is een goed teken denk ik. Hoe vaak voed je nog op een dag?

13 dagen geleden

Ook als je niet ongesteld wordt zou je toch zwanger kunnen raken begreep ik van mijn verloskundige.

13 dagen geleden

Reactie op Bex81

Ook als je niet ongesteld wordt zou je toch zwanger kunnen raken begreep ik ...
Ja, maar er moet wel een ovulatie plaatsvinden. En een menstruatie is wel een teken dat er een ovulatie was, maar dat de eicel niet is bevrucht. De afgelopen 9 maanden heb ik dus geen ovulatie gehad.

13 dagen geleden

Reactie op Aznag

Hier ook borstvoeding en ik ben afgelopen maand voor het eerst weer licht o ...
Ik voed nog zo'n 4 keer op een dag. En 's nachts varieert het van 1 keer tot niet bij te houden zo vaak 😅

13 dagen geleden

Reactie op Ovb

Ik geef ook borstvoeding en heb nog geen menstruatie gehad. Ik las wel erge ...
Dat zou wel een hoop verklaren.

13 dagen geleden

Ik ook nog niet ongesteld en voed inderdaad ook nog zeker om de 4 uur. Voor nu nog prima. Als ze 1 is hopelijk meer vaste voeding en hoop dan ook wel dat het terugkomt vanwege onze kinderwens

13 dagen geleden

Ik ben toevallig net ongesteld geworden. Ruim 9 mnd na de bevalling

13 dagen geleden

Hier ook nog niet 9,5 maanden na bevalling. Na m’n eerste bevalling duurde het 9 maanden voordat ik weer een menstruatie kreeg. Mij is toen ook verteld dat zolang je borstvoeding geeft het normaal is.

8 dagen geleden

Toevallig had ik gisteren m’n psychiater aan de telefoon en zij gaf aan dat het ook kan uitblijven door m’n medicatie (heb wel een mini hoeveelheid). Voor de zwangerschap werd ik wel regelmatig ongesteld ondanks medicijnen, dus hoop dat het wel weer komt op den duur. Heb vandaag wel zo’n gevoel dat ik ovuleer, typische steken in m’n zij, meer afscheiding, iets minder melk gekolfd, iets tragere tsr, nog niet eerder gehad in bijna 10 maanden tijd dus ben benieuwd of de eerste menstruatie er aan zit te komen. Er zit nu zo’n 4 uur tussen de voedingen meestal.