56 Reacties

één maand geleden

Hier ook nog niet (ook bijna 9 maanden)

één maand geleden

Mijn zoontje van 18/07 ook nog geen tandjes!

één maand geleden

Vandaag 9maandjes en ook nog geen tandjes te bekennen maar denk wel dat het ieder moment kan komen. Voel wel bobbeltjes

één maand geleden

Hier ook nog geen tandjes! Ons oudste zoontje (inmiddels bijna 4) had op zijn 1e verjaardag ook nog geen tandjes dus zou mij niks verbazen als dit bij onze jongste ook zo zal zijn haha!

één maand geleden

Hier van 16/7 ook nog niks 😊

één maand geleden

Hier van 26 7 en ook nog niks

één maand geleden

18 juni, nog lekker tandloos bekkie!

één maand geleden

Dochter is bijna 9 maanden en heeft ook nog niks 😃

één maand geleden

Mn zoontje wel vroeg, maar het buurjongetje van 10m ook nog niets

één maand geleden

Hier een zoontje van 8,5mnd en z’n eerste tandje komt nu door. Maar mijn dochter van 2,5 nu had pas na haar eerste verjaardag de eerste tand 😅😂 daarna kwamen ze allemaal tegelijk😅🫢

VRIEND

één maand geleden

Hier ook een tandeloos kindje van bijna 9 maanden

één maand geleden

8,5 maand en tandloos, ik noem het z’n kunstgebitten bekkie. Vind het zo cute 😂. (+ niet erg dat er nog geen tanden zijn ivm borstvoeding haha)

één maand geleden

Eind juni een nog niks te bekennen

één maand geleden

Dochter is 9 maanden (van 1-7)en sabbelt overal op en kwijlt er op los maar geen tandje te bekennen! Vergeleken met mn andere 2 kindjes is zij laat 😋

één maand geleden

Ja hier🤣🥹

één maand geleden

Hier ook! Bijna 9 maanden

één maand geleden

Mijn zoontje van 9 maanden heeft ook nog geen tandjes. Ik denk wel dat de onderste voortandjes voorkomen maar eerlijk; dat heb ik vaker gedacht 😅

één maand geleden

Hier ook even geduurd van 24-7 en ineens had ze er 2 onder denk nu zo’n 2 weken geleden

één maand geleden

Hier was ze ook tot voor kort tandloos, maar in 1 nacht was er ineens eentje door en een dag later nummer 2

één maand geleden

Hoef je er ook niet voor te zorgen (tandenpoetsen) 👌🏼 Hier pas sinds vorige week 1 tandje door (geboren 7/7).