24 Reacties

20 dagen geleden

Ik ga hem zelf ook maar bestellen, maar het zou niet uit moeten maken of je nu begint of later.

20 dagen geleden

Ik gebruik een nunkilakentje. Hij is inmiddels sterk genoeg om zijn armen er boven te doen en zelfs om zich op zijn buik te draaien, maar ik gebruik hem nog steeds. Ik heb het idee dat wanneer hij onrustig is en wat tegendruk ervaart hij langer en dieper slaapt. Het was echt een wereld van verschil toen ik ermee startte. Als hij met onrustige armpjes wakker wordt, stop ik ze weer onder het lakentje en slaapt hij eigenlijk altijd weer door. Als ik dat niet doe gaat hij in zijn oogjes wrijven en maakt hij daarmee zichzelf wakker. Let wel op dat je het zo opmaakt, dat hij er niet onder kan verdwijnen. Dit risico is groter als hij op zijn buik draait.

20 dagen geleden

Ze zijn vrij duur, maar ik heb die van mij via marktplaats

19 dagen geleden

Wij zijn hier ook pas mee begonnen omdat hij andere dekentjes wegtrapt, maar laatste tijd draait hij gewoon eronder ook op zijn zij en buik.. maar voor stukje geborgenheid heel fijn

19 dagen geleden

Deze avond een dekentje gaan halen! Ben benieuwd wat het al zal geven🙈

19 dagen geleden

Via mijndersaterlier kun je soort gelijke dekentjes kopen, stuk goedkoper

17 dagen geleden

Reactie op Frummel-2021

Via mijndersaterlier kun je soort gelijke dekentjes kopen, stuk goedkoper
Heb je die zelf ook? Voel me hier toch minder fijn bij omdat het dus ook niet getest is. "Ten eerste wordt geadviseerd om ze niet onder de 1,5 jaar te gebruiken ... Het product is niet getest voor veiligheidsnormen" Het heeft dus ook geen rits oid. je moet dus omhoog moet wurmen of je kindje er in manouvreren wat me zeer onpraktisch lijkt. "Is een slaaptunnel zelfde als die van fedde en kees? Nee niet helemaal maar principe komt overeen, bovenaan strak, die van fedde en kees heeft een aangenaaid lakentje, voor bewegingen van de heupen, hun zeggen dat dat moet, maar zelf ook contact met fysiotherapeuten gehad en die zeggen, kindjes zijn nog voldoende wakker om de heupjes te bewegen. In mijn ogen, slapen ze dan juist ook nog onrustig omdat de benen nog veel kunnen bewegen. Die van fedde en kees heeft een rits, maar vind persoonlijk dat je je kindje evengoed makkelijk in de slaaptunnel kan leggen. Deed zelf als kindje uit bed was, de slaaptunnel iets naar beneden en trok hem er weer overheen als kindje erin lag. "

17 dagen geleden

Reactie op kelldd

Deze avond een dekentje gaan halen! Ben benieuwd wat het al zal geven🙈
Heeft het geholpen? Je kunt het lakentje ook via Vinted verkopen. Dan heb je ongeveer €20 verlies, ze zijn nog goed in trek.

17 dagen geleden

Gister voor de eerste keer snachts geprobeerd, was dramatisch, 7-8x ipv gem 3/4x. Overdag ook niet langere dutjes zoals hij tegenwoordig wel vak doet. Deze avond was wel weer zoals normaal en in slaap blijven (wanneer je ze probeert slapend weg te leggen) lijkt wel iets simpeler. Hopelijk is het dus nog wennen. Echt chill vind ik het aandoen ook niet, maar ook dat zal vast makkelijker worden. En anders als het doet wat we hopen maakt het minder uit omdat je het niet 4x per nacht hoeft te doen.

16 dagen geleden

Hoe gaat het bij jou?

16 dagen geleden

Reactie op DiepeZucht

Hoe gaat het bij jou?
Ik kan het nog niet echt beoordelen, onze man is super ziek momenteel. Hij deed wel zijn middagdut super flink, heb hem na 2,5u moeten wakkermaken wat nog nooit gebeurd is, maar kan ook door ziekte zijn. De eerste nacht was ook super, maar ik zeg het, door ziek te zijn is hij extra slaperig denk ik.. ik zal het einde van deze week nog eens laten weten🙈😂

16 dagen geleden

Reactie op kelldd

Ik kan het nog niet echt beoordelen, onze man is super ziek momenteel. Hij ...
Owja bij ons sliep hij ook altijd meer als hij ziek was met vooral overdag.

14 dagen geleden

Reactie op DiepeZucht

Heb je die zelf ook? Voel me hier toch minder fijn bij omdat het dus ook n ...
Ja gebruik hem zelf ook. Maak het bedje kort op zodat mijn dochter niet met haar hoofd onder de deken kan komen. Ze slaapt er heerlijk onder en slaapt ook een stuk langer door.

14 dagen geleden

Ze zeggen probeer het een week, dus misschien volhouden? Als het te doen is voor jullie tenminste. Voor onze man (die zijn armen er al snel weer onder vandaan haalt) geeft het toch wat geborgenheid en houdt het het wurmen ietsje tegen. Verricht geen wonderen maar het doet zeker wel iets!

13 dagen geleden

Toevallig vandaag het Nunki lakentje besteld bij Fedde en Kees, ze bieden een Try out service aan hier heb ik gebruik van gemaakt! Misschien ook iets voor jou?

13 dagen geleden

Reactie op Frummel-2021

Via mijndersaterlier kun je soort gelijke dekentjes kopen, stuk goedkoper
Die zijn helaas niet hetzelfde, ik heb die nu op haar bedje maar het bied haar niet genoeg geborgenheid.

13 dagen geleden

Onze aanrader fedde en kees slaazak met de armpjes vastgerist... Numki werkte hier niet fijn

13 dagen geleden

Reactie op Kimberly199127

Onze aanrader fedde en kees slaazak met de armpjes vastgerist... Numki wer ...
Dat vast ritsen zou ik nu echt niet meer doen als je kindje kan rollen in bed. Dan kan die zich niet met z’n armpjes afzetten en lijkt me best gevaarlijk

13 dagen geleden

Goed dat je dat zegt. Inderdaad even uitproberen (dus niet tijdens.een slaapje).Sommige kindjes kunnen zich nog steeds wel goed afzetten met de armpjes dichtgeritst, omdat het materiaal heel stretch is. Onze kleine lukte het zelfs gewoon om zijn armpjes boven de laken te krijgen 😆 Gewoon even uitproberen op de dag,.

12 dagen geleden

Onze dochter slaapt vanaf geboorte onder een Nunki lakentje en inmiddels rolt ze zelfs naar haar buik terwijl we haar onder het lakentje op haar rug leggen en slaapt ze heerlijk verder. Dus hier geeft het echt rust! Enige is dat ze op de opvang bijv echt niet in bed slaapt en alleen in de kinderwagen mogelijk doordat daar dat lakentje er dus niet is 😅