8 Reacties

2 jaar geleden

Bij de kruidvat heb je dozen, niet specifiek van nutrilon maar dat maakt niet uit. Zit ook zo'n handig randje voor scheppen bij! https://www.kruidvat.nl/kruidvat-babyvoeding-bewaarbox/p/3825648

2 jaar geleden

Reactie op Bjw94

Bij de kruidvat heb je dozen, niet specifiek van nutrilon maar dat maakt ni ...
Bedankt voor de tip. Die had ik ook gezien inderdaad maar die zijn voor 400 gram en Nutrilon heeft zakken van 600 gram, hoop dat er toch ook bakken zijn voor 600 gram met een randje馃槆

2 jaar geleden

Reactie op Carolavegmond

Bedankt voor de tip. Die had ik ook gezien inderdaad maar die zijn voor 400 ...
Wij konden daar zo'n 1,5 zakje van kruidvat voeding in kwijt dus rond de 600gr, dus dan zou je er ook zo'n zak 600gr van nutrilon in kwijt moeten kunnen. Dan niet 2, maar wel 1

2 jaar geleden

Ik gebruik de boxen van Nutrilon, en heb z鈥檔 bewaarbox van Hero. Die zat afgelopen jaar in de woezel en pip tas van de huishoudbeurs. Daar past met gemak 1 zakje in. Misschien kan je die box ook los kopen.

2 jaar geleden

Reactie op Carolavegmond

Bedankt voor de tip. Die had ik ook gezien inderdaad maar die zijn voor 400 ...
Wij gebruiken die bak van kruitvat ook, en Nutrilon voeding. Past prima hoor! Je kan ook nog van het afstrijk randje gebruik maken 馃榿

2 jaar geleden

Wij hebben ook de bak van de Kruidvat, kan inderdaad ongeveer 1,5 zak in 馃憤馃徎

2 jaar geleden

Bedankt allemaal, dan ga ik die van kruidvat of Hero kopen 馃榾

2 jaar geleden

Weet iemand waarom de poeder niet "los" in de kruitvat box mag? Staat er specifiek op. Elke nieuwe zak zit ik te hannessen, want het nutrilon zakje is net te smal om lekker in die box te passen... 馃ゲ