13 Reacties
2 jaar geleden
Wij zijn van borstvoeding over gegaan op kunstvoeding op basis van geitenmelk. Ruikt een tikkeltje naar geit, maar voor de rest bijna hetzelfde als borstvoeding vind ik. In het begin gemengd met borstvoeding en na een dag of 3 dronk hij het prima!
2 jaar geleden
Ik zag bij de ingrediënten dat er in kunstvoeding vis zit. Het ruikt een beetje zoals mijn algenolie capsules ruiken, heel vieze combi met melk, vind ik. Misschien is dat wat je ruikt?
2 jaar geleden
Reactie op First mom
Het ruikt zo erg naar zure melk ofso ik kan het niet plaatsen
Herken het ook niet, zou haast denken dat je verpakking niet goed dicht was en het bedorven is 😅
2 jaar geleden
Nee nog nooit meegemaakt (geven al 8 maanden kv) bij nutrilon, kruidvat en etos. Waarschijnlijk is het idd niet vacuüm geweest. Als het stinkt zou ik het niet geven, geur is een goede raadgever!
2 jaar geleden
Ik gebruik al maanden huismerk bon bebe ook omdat ik die minste vond stinken... In nutrilon en huismerk zit wel hetzelfde misschien dat je de geur van borstvoeding gewend ben die is namelijk veel zoeter. Ik hoor ook veel goede verhalen over kruitvat huismerk 🙈in principe maakt het niet uit hoe goedkoop de voeding is want kwalitatief moet het goed zijn anders komt het niet door de keuring heen.
De stank kan zijn dat het niet goed verpakt is geweest.. ik vind persoonlijk nutrilon ook wel heel heftig ruiken op zichzelf maar dat is denk ook persoonlijke kwestie :) succes met vinden van de juiste voeding
2 jaar geleden
Ik vind kunstvoeding juist heerlijk zoet ruiken. Als het stinkt zou ik het zeker niet geven! Ik vind zelf nutrilon de minste van alle merken die we geprobeerd hebben. Ik vind organix het meest op borstvoeding lijken. Hero ruikt het zoetst en wordt hier ook lekker weggedronken. Etos zit daar een beetje tussenin, die gebruiken we momenteel het meest.