7 Reacties

19 dagen geleden

Hai! Mijn zoon is van 17-07. Toen we net zijn overgegaan naar 1 slaapje, sliep hij ook maar 1,5 uur. Inmiddels doet hij 2,5/3 uur. Is vanzelf gegaan eigenlijk. Hier gaat hij rond 11:30/12:00 uur naar bed en dan in de avond weer om 18:30 uur.

19 dagen geleden

Reactie op Tammie1303

Hai! Mijn zoon is van 17-07. Toen we net zijn overgegaan naar 1 slaapje, sl ...
En hoelang duurde dit ongeveer? En hield je zoontje het dan makkelijk vol en spookte die niet snachts? Hier spookt ze snachts ineens weer sinds 2 nachten dus ben bang dat dat er misschien mee te maken heeft..

19 dagen geleden

Reactie op Shannonjck

En hoelang duurde dit ongeveer? En hield je zoontje het dan makkelijk vol e ...
Denk een maand of 2. Nee hield het altijd goed vol. Ook geen gedoe in de nacht, maar nou moet ik wel eerlijk zeggen dat we daar nooit problemen mee gehad hebben. Sliep ook vanaf 4 maanden al door.

18 dagen geleden

Reactie op Shannonjck

En hoelang duurde dit ongeveer? En hield je zoontje het dan makkelijk vol e ...
Herkenbaar! Wij zijn sinds twee weken over naar 1 slaapje. Soms inderdaad maar 1,5 uur. Soms langer. Hij houdt t overdag goed voel en valt ook snel en goed in slaap overdag en in de avond, alleen wel ‘s nachts minimaal 1x wakker weer…. Weet niet of dit er direct wat mee te maken heeft, want lijkt ook wel dromen soms.

18 dagen geleden

Reactie op Nicky85

Herkenbaar! Wij zijn sinds twee weken over naar 1 slaapje. Soms inderdaad m ...
Hier was het wakker worden snachts niet altijd met 1 dutje is echt iets van de laatste 2 nachten, nu afgelopen nacht ging het dan wel weer goed.. maar als ze hier wakker wordt is het ook meteen fouteboel dan wil ze echt niet meer slapen en alleen maar spelen en is ze zo uren wakker..

18 dagen geleden

Onze kleine meid zit ook te rommelen met haar dutje. Heb echt van alles geprobeerd. Toch ochtend dutje laten doen 30 min Max 1 uurtje slapen. Maar dan wil ze in de middag niet meer slaap tot 19:00. Nu is standard rond 11:30/ 12:00 uur de eerste dutje helaas max 1:15 en soms ook maar 45/30 min en niet langer. Ik weet het ook niet meer ik ziet het wel. Ze is nu al een week ziek dus ze spookt al nachten. Kan daarop helaas niets zeggen. Ik lees ook even mee voor tips

18 dagen geleden

Reactie op Wzh

Onze kleine meid zit ook te rommelen met haar dutje. Heb echt van alles gep ...
Hoelaat wordt je kindje wakker smorgens ? Als je idd je best heb gedaan wat ik zo hoor om 2 dutjes in stand te houden is het misschien kwestie van wennen voor je kindje. Lees wel vaker dat het soms even kan duren voor je kindje dat enige dutje op de dag langer gaat doen.