18 Reacties

3 jaar geleden

Oei daar heb ik niet eerder op gelet. Ik slik het trouw. Wat voor schade kan het aanrichten?

3 jaar geleden

Oei daar heb ik niet eerder op gelet. Ik slik het trouw. Wat voor schade ka ...
Niet dat het schade kan aanrichten hoor, maar ik ben op zoek naar een “vegetarische” variant.

3 jaar geleden

Ik slik de vegan omega 3 van MyProtein. Bevat omega 3 van algen ipv vis en de capsule is uiteraard ook vegan. Algen klinkt misschien vies, maar dat is het echt niet. Bedenk maar dat vis zijn omega 3 ook krijgt door algen te eten..! Ik koop steeds potten van 180 stuks. Ze lijken duur maar er zijn regelmatig kortingsacties, soms wel 35 of 40 %.

3 jaar geleden

Ik denk ook die van vitakruid. En anders een drankje of wil je dat niet ?

3 jaar geleden

Testa omega, die is vegan! Je kunt er een abonnement op nemen, wordt bij je thuis bezorgd. Je zit nooit zonder. Je kunt je abonnement ook aanpassen. Ik vind het ideaal👌

3 jaar geleden

Reactie op Mar28

Testa omega, die is vegan! Je kunt er een abonnement op nemen, wordt bij je ...

3 jaar geleden

Ik gebruik deze!

3 jaar geleden

Ik gebruik de yummygums. Heb ik ook geen gedoe dat het slikken van pillen niet lukt haha. https://www.bol.com/nl/nl/p/yummygums-omega-3-algenolie-gummie-vegan-suikerarm-250mg-dha-uit-algenolie-geen-vissmaak/9300000104801074/

3 jaar geleden

Holland en barret eigen merk?

3 jaar geleden

Reactie op JaneB

Deze ziet er goed uit, dank!

3 jaar geleden

Reactie op BlijZwanger2

Ik gebruik deze!
Deze heeft 110mg DHA lees ik, maar voor zover ik heb kunnen lezen wordt 250-450 mg DHA geadviseerd. Het kan dat ik het mis heb..

3 jaar geleden

Gebruikt iemand toevallig deze?

3 jaar geleden

Ik gebruik deze. De gelatine is afkomstig van vis!

3 jaar geleden

.

3 jaar geleden

Reactie op ebonerar

Deze heeft 110mg DHA lees ik, maar voor zover ik heb kunnen lezen wordt 250 ...
Geen idee, maar ik slik deze als extra. Ik gebruik ook een vegan zwangerschapsvitamine waar al omega 3 in zit

3 jaar geleden

Oh nee ik heb trouwens die van Laveen, die is sowieso vega. Ik heb dus helemaal niet die van essential organics haha, mijn multivit is wel daarvan.

3 jaar geleden

Deze