38 Reacties
3 jaar geleden
Misschien een pret echo inplannen? Zelf geen ervaring mee, wel spannend! Zou je een tweeling fijn vinden?
3 jaar geleden
Hi Michaela, dit komt mij zo bekend voor! Zo spannend! Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook dit gevoel nadat een kindje waarmee ik werk zei: juf 2 baby,s in buik en zo naar mijn buik wees. Dit kindje had ik nog niet verteld dat ik zwanger was🙈 Daarna best wel vaak aan gedacht en bij de echo bleek het er toch 1 te zijn!🙈😂 Maar ik begrijp je gevoel volledig bij mij zijn er ook geen tweelingen in de familie.
Hoe zou je het vinden als je een tweeling krijgt?
3 jaar geleden
Reactie op Mom12345
Hi Michaela, dit komt mij zo bekend voor! Zo spannend! Ik had bij mijn vori ...
Nee absoluut niet! Het is t9ch prachtig als zoiets je gegunt wordt ? Het brengt alleen wel veel druk met zich mee, aangezien we in een klein huurhuis wonen en graag willen kopen maar dat niet echt aantrekkelijk is op t moment. Plus je zal alles opnieuw moeten aanschaffen hahah
3 jaar geleden
Reactie op Michaela1996
Nee absoluut niet! Het is t9ch prachtig als zoiets je gegunt wordt ? Het br ...
Dat is zeker prachtig! Ja dat snap ik helemaal, dat is in deze tijd zo moeilijk. Haha ja dat klopt.. maar mocht het zo zijn komt dat ook wel weer goed. Kinderen zijn met alles blij ookal hebben ze minder ruimte😇
3 jaar geleden
Reactie op SeppaB
Ik heb dat ook😂 ben zo benieuwd of het klopt.
Wij zitten ook in een appar ...
Jazeker
3 jaar geleden
Ik heb dit gevoel ook! Ik ben nu 4+4. Hier ook geen tweelingen in de familie, maar wel vanaf de innesteling hele dagen buikpijn. Schijnt van het oprekken te zijn, is het dan omdat het verder rekt dan bij 1? Verder werkelijk geen idee waarom, maar zo voelt het! Hier is mijn echo is al over ruim 2 weken, maar het schijnt dat ze pas bij 8 weken met zekerheid kunnen zeggen dat het er twee zijn, dus je echo met 9 weken is prima ☺️
3 jaar geleden
Reactie op SeppaB
Ik heb dat ook😂 ben zo benieuwd of het klopt.
Wij zitten ook in een appar ...
Ik heb 24 november mijn eerste echo, dan zullen we zien of we 1 kindje krijgen of dat we gezegend zijn met 2 (of meer) 🤭
3 jaar geleden
Reactie op Rainbowlove
Ik heb dit gevoel ook! Ik ben nu 4+4. Hier ook geen tweelingen in de famili ...
Heb je de echo al gehad ?
3 jaar geleden
Reactie op Michaela1996
Ik heb 24 november mijn eerste echo, dan zullen we zien of we 1 kindje krij ...
Ik heb de 23e een echo, wij hopen ook gezegend te zijn met 2 of meer. Ik heb al sinds de innesteling een voorgevoel❤️🙏🏾🍀 met godswil is alles mogelijk 🤰🏾🍀
3 jaar geleden
Reactie op Michaela1996
Heb je de echo al gehad ?
Dinsdag ben ik aan de beurt, dus nog een paar dagen wachten!
3 jaar geleden
Ik heb dat ook 😅
Hiervoor 2 zwangerschappen gehoopt op een tweeling en het waren er maar één. Nu zou ik het ook leuk vinden maar het zou eigenlijk niet praktisch zijn, vanwege de ruimte, auto en dan heb ik er 4 onder de 3😅
Zul je net zien haha! Ik was nog geen 3 weken zwanger en mijn man riep al, ja aan je gedrag te merken ben je zwanger en ik had al vlagen van misselijkheidheid.
1 Dec eerste echo, ben benieuwd.
3 jaar geleden
Ik ben zwanger geweest van een tweeling, helaas eindigde dit in een miskraam. Achteraf gezien had ik het kunnen weten dat het er twee waren want ik was al vroeg heel opgeblazen en misselijk… alle symptomen maar dan twee keer zo sterk 🤍🤍🤍.
3 jaar geleden
Hier hetzelfde gevoel. Al 3 kindjes maar bij deze echt extreem moe en opgezette darmen. Het zou zo gaaf zijn 2 kindjes tegelijk! Wie weet !
3 jaar geleden
Zojuist mijn echo gehad... Een beetje gelijk, maar toch ook niet. Er was wel een dubbele eisprong geweest, maar slechts 1 daarvan is bevrucht. Het had dus een twee eiige tweeling kunnen zijn, maar dat is uiteindelijk niet zo.
3 jaar geleden
Door omstandigheden is onze echo verplaatst van 24 november naar 1 december.
3 jaar geleden
Reactie op Rainbowlove
Zojuist mijn echo gehad... Een beetje gelijk, maar toch ook niet. Er was we ...
Hoe kunnen ze zien dat er een dubbele eisprong is geweest dan?
3 jaar geleden
Reactie op Mamavan3meiden123
Hoe kunnen ze zien dat er een dubbele eisprong is geweest dan?
Dat zei de gyneacoloog, welke ook tevens fertiliteitsarts is. Dus waarschijnlijk weet ze meer dan de gemiddelde verloskundige/echografist. Hoe of wat precies weet ik ook niet