Help…
Ik ben mama van 1 kindje van 2 jaar en een kindje van net een paar dagen 1 geworden.
Ik heb een paar maanden aan de pil gezeten maar kreeg veel last van de hormonen en ben hiermee gestopt. We hadden altijd veilig (condoom) tot 1 keer (deze maand) we ze niet hadden en afspraken dat mijn man een morning after pil zou halen. Vergeten vergeten (super dom I know!) had deze week een afspraak voor de implanon, dat kun je dus het beste toen tijdens of 5 dagen na je menstruatie.
Geen menstruatie wel een positieve zwangerschaps test HELP. 2 zwangerschappen 9 maanden overgegeven en was het echt pittig. Ik wou heel graag nog een 3e maar echt niet zo snel. Ik ben 4 dagen over tijd en nu al super misselijk en last van buikkrampen (ik dacht dat de menstruatie opgang kwam).
Ik zit er op dit moment echt niet op te wachten maar aan de andere kant heb ik altijd gezegd dat ik nooit iets zou weg laten halen, ik ben bang dat ik de rest van me leven spijt krijg. Dan kijk ik naar me kinderen en denk ik ja zo lief wezentje groeit weer in mij… maar ik ben zo bang dat ik het niet aan kan…